(ANKA)-Türk İnsansız Hava Aracı Projesi

Başlatan SKYWOLF, 25 Ekim 2009, 11:08:34

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: rstr617 - 20 Ocak 2011, 19:51:27
Yan yatması ağırlık merkezi sorunundan değil kontrol sorunundan kaynaklanıyor olmalı.

Bencede, anka videyoda yan yattıkdan sonra fotoraf çekenlerin üstüne yönelmiş sanki poz vermek istemiş. Buda ihayı kulanan oparatörün işi olsa gerek. sonra oparatör ilk türk ihasını uçurduğu için heycanlanmıştır, kalbi duracak gibi atmıştır. inerkende bu heycanla ufak bir hata yapmış olabilir.



Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: tr(b) - 20 Ocak 2011, 20:04:35
Alıntı yapılan: rstr617 - 20 Ocak 2011, 19:51:27
Yan yatması ağırlık merkezi sorunundan değil kontrol sorunundan kaynaklanıyor olmalı.

Bencede, anka videyoda yan yattıkdan sonra fotoraf çekenlerin üstüne yönelmiş sanki poz vermek istemiş. Buda ihayı kulanan oparatörün işi olsa gerek. sonra oparatör ilk türk ihasını uçurduğu için heycanlanmıştır, kalbi duracak gibi atmıştır. inerkende bu heycanla ufak bir hata yapmış olabilir.

O şekilde değil. Kanatçıklarla ilgili teknik bir sorun yaşandığını sanıyorum. Mesajı Paylaş

ruhumuz var teslim etmeden önce

Kanatcıkların testleri 100 lerce kez yapılmıştır. Bu araba olsa idi balans ayarı yapılmamış derdık. Noktayı koyardık. Kanatcıklarla ilgi problem olduğunu sanmıyorum. videyoda direkt kameramanların üstüne yönelmesi bence bilerek yapılmıştır.yani görüntü almak için o yöne yönlendirilmiş olabilir. gazetelerde çıkan ilk uçuş resmine bakarsanız ankanın hemen altından çekildiğini görürsünüz.

Ben en çok hangardan çıkış törenine kızıyorum daha uçmamış testleri bile başlanmaya bir araca düzenlenen töreni zamansız ve anlamsız buluyorum. Yaparsın, uçurursun sonra törenini yaparsın. En son yapacağımızı ilkin yapıyoruz. Mesajı Paylaş

Ben galiba fazla kastım ;D.Söylediğiniz gibi fotoğraf çeksinler diye dönmüş olabilir.İnşallah da öyledir. Mesajı Paylaş

Belkide tekerlerini yerden keser kesmez daha önce kendisine çizilen rotaya yönelmiştir... Yani illaki kanatçığında orasında burasında arıza olduğu anlamına gelmiyor bu. Mesajı Paylaş

ANKA'nın inerken burnunu sürtmesi pilot hatasından değil motorunun güç kaybetmesinden dolayı. Mesajı Paylaş

Ankayi silahli taruz ve kesif gorevlerini icra etmek icin  bir LHD -den havalanirken gormek isterim. Mesajı Paylaş

Bilgi kirliliği mevcut her kafadan farklı bir ses çıkıyor neye göre anladınız motorun güç kaybettiğini? Mesajı Paylaş
Güçlü Ekonomi , Güçlü Ordu , Güçlü Türkiye

#268
Alıntı yapılan: boxer - 21 Ocak 2011, 17:38:15
Bilgi kirliliği mevcut her kafadan farklı bir ses çıkıyor neye göre anladınız motorun güç kaybettiğini?
Trmilitary'de okumuştum galiba. Mesajı Paylaş

TAI ANKA, Sivrihisar meydanındaki 18 dk. süren ilk uçuşunun ardından inişe geçtiği sırada, motorundaki takat sorunu nedeniyele güçsüz kalmış olup, havanın rüzgarlı olmasından ötürü zor durumda kalınca, operatör tarafından ustalıkla gerçekleştirilen sert bir iniş ile ilk uçuşunu tamamlamıştır. Söz konusu sert iniş sırasında uçağın ön iniş takımı kopmuş ve burnunda hafif hasar oluşmuştur...

Takat sorunun nedeni ve uçakta oluşan küçük sorun giderilmekte olup, diğer uçuşların çok daha mükemmel olacağı düşünülmektedir. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz