Su-57 (T-50) PAKFA

Başlatan AVCI, 29 Ocak 2010, 11:55:59

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ben beğendim. Rus uaçklarını hep beğenmişimdir zaten.  :D Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Rusların çakma ise bir çok silahı acaba ABD nin ne kadar çakma silahı vardır. Rus da ABD silahlarıda Alman teknolojisine dayanıyo. Mesajı Paylaş


ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

teyyarenin motoru su- serilerinkinden hic farki yok... yani isi ötesi radarlara o kadari kornmali degil bence...
f-22 motor kissmi ayri isiyi biraz baska yere yansitiyor sogutuyor...
am pakfa önceki generasyon teyyarelerinin motorlarina benziyor...

saygilar Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: akrep - 06 Şubat 2010, 20:27:22
teyyarenin motoru su- serilerinkinden hic farki yok... yani isi ötesi radarlara o kadari kornmali degil bence...
f-22 motor kissmi ayri isiyi biraz baska yere yansitiyor sogutuyor...
am pakfa önceki generasyon teyyarelerinin motorlarina benziyor...

saygilar

Aslında Rusların Su-27 uçakları üzerind ebenzer bir çalışması vardı. O zamanlar F-22 de yoktu. T-10-26 prototipindeki bu çalışma resimdeki gibiydi.



Görüldüğü üzere uçağın boyu fazlasıyla uzamış. Buda uçakta denge problemleri yaratmış olabilir. Trust vectoring tipi motorlar üzerindeki bu çalışmalar uçağın manevra yeteneğini önemli ölçüde artırıyor. Tabi ilk uçuşunu henüz gerçekleştirmiş F-22 ayarında bir son nesil savaş uçağının motor çıkışlarının ısıya güdümlü füzelere karşı önlem olacak şekilde özel alaşımlarla imal edilip edilmediğini bilemeyiz.


Bu da Mig-29

T-50'nin motoru muhtemelen Su-35 uçağıyla aynı.
http://i.flamber.ru/files/st2/1211922554/1251757025_o.jpg
Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Mig-29 ların manevra kabiliyetleri zaten çok iyi. Uçakta diyelim alçalmak gerekti, pilot tek menevrasıyla uçağın hem kanatçıklarını, hem egzos çıkışlarındaki parçaları (adlarını unuttum) hemde motorun kendisini hareket ettirerek inanılmaz manevra kabiliyeti kazanıyor. Motorun hepsi hareket etmiyor tabiiki sadece arka kısım :D Resimde de görüldüğü gibi uçak şaşı gözler gibi motora sahip  ;D Mesajı Paylaş

#27
İlk resimde uçağın kullanacağı motora ait görsel ikincide ise uçağın silah sistemleri,boyut ve performansına ilişkin bilgiler yer alıyor.X band aesa radarın elemanlarına ve yerleşim yerlerine dikkat edin.Ayrıca uçak üzerindeki motorun 25 derece açıyla 3D trust Vectoring yapabileceği belirtilmiş.Son olarak dahili silah taşıma kapasitesi ve 350 km menzilli füze tanıtılmış.




Mesajı Paylaş

Resimlerden anladığım kadarıyla 25 derecelik açı motor egzoslarının dönüş açısı değil, uçağın kanatlarının açısı, ki F-16 Falcon 21 conseptine benzetiliyor. Ayrıca yine yanlış anlamadıysam 350 km menzil de uçağın değil, uçak için yapılan yeni füzenin menzili. Hatta füzenin 6 Mach hızında olduğunu belirtmiş. Bu bilgilerin ne kadar doğru olduğu tartışılır. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

25 derecelik açı konusunda hakılısın ben o açıyı yanlış okumuşum.350 km olarak belirtilen şey ise zaten füze menzili o konuda sıkıntı yok.Füzede önemli bir özellik AESA sensörlerin bulunması,bunu başka bir füze gördüğümü hatırlamıyorum.Diğer önemli bir nokta ise 12 g olarak belirtilen yapısal dayanma limiti ki bir çok uçakta bu limit (F-16 larda olduğu gibi) 9 g'dir. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz