ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
63 (44.7%)
FNSS
26 (18.4%)
BMC
23 (16.3%)
Ordu Donatım Fabrikaları
20 (14.2%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (6.4%)

Toplam Oy Verenler: 141

Tamers57 hocam, medya paletli araçların hepsine tank diyor. Hatta bazı yerlerde tekerekli de olsa zırhlı araçların hepsine tank diyorlar nedense. Sanırım bedellinin etkileri. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Gökbörü - 26 Mart 2021, 12:23:05
O kadar yerden o kadar fazla motor geldi gitti ki bu Altay icin kafam karisti..Insanin basini donduruyorlar..

BATU olana kadar elimizde kullanilacak yerli ya da yabanci motor varmiydi?

BATU bu Kore motoru uzerinden yapilanmiydi, yoksa BATU olana kadar Kore motoronumu elden gecirip kullanacaktik?

BATU olana kadar gerekirse motor var galiba: Güney Kore Doosan motoru. Ama transmisyon var mı? Emin değilim.

BATU olana kadar asıl Güney Kore transmisyonunu iyileştirmeye çalışacağız.

NOT: Kore değil Güney Kore. Kore yarımadası henüz siyaseten birleşmedi. İsimleri manipüle etmek sık rastlanılan bir anglosaxon propaganda taktiğidir. PKK'lılar yerine Kürtler demek gibi örneğin. Bu tuzağa düşmeyelim... Mesajı Paylaş

Nisan ayında 1500hp'lik Batu tank motorunun ilk çalıştırması yapılacaktı , bir gelişme var mı? Mesajı Paylaş

#3083
Selamlar,
Batu'nun tanıtımından önce Utku tanıtılacak. Zamanlaması SSB uhdesinde, 1-2 ay içerisinde olası.

Müjdeler,
Hayırlı olsun. Grafen üretim tesisi açılmıştır, üstelik hammadde sorunu da yerli kaynaklarla çözülerek...
Bazı gün yüzü görmemiş teknolojilerin Türkiye'nin elinde olduğunu söylemiştim. Yıl içinde bir tanesi açıklanacak... Mesajı Paylaş

Her türlü müjde itina ile okunur.

Yeter ki motorafobi bitsin.

Mesajı Paylaş

#3085
Alıntı yapılan: Alpars - 06 Nisan 2021, 23:17:34
Her türlü müjde itina ile okunur.

Yeter ki motorafobi bitsin.

+1

60-70 Yıl kadar geç olsa da!  >:(

Bir de 52. defa söyleyeyim, Allah aşkına birileri elektrik motorları için grafen sarımlar konusunu araştırsın!

İçten yanmalı motor devrimini ıskaladık, başımıza gelmeyen rezillik kalmadı. Yeni nesil elektrikli motor teknolojisini ıskalamayalım. Mesajı Paylaş

Aynen, sırf motor araştırmaları için gerekirse Aselsan kadar büyük bir kurum oluşturulmalı ve sadece oto motorları değil, uzay için hal motoruna kadar uzanan aralıkta ar ge yapılmalı.

En güzeli, Tübitak bünyesinde "Tahrik Sistemleri Enstitüsü" adında bi enstitü kurulup hızlıca yol almaya çalışılmalı. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Alpars - 15 Nisan 2021, 12:14:27
Aynen, sırf motor araştırmaları için gerekirse Aselsan kadar büyük bir kurum oluşturulmalı ve sadece oto motorları değil, uzay için hal motoruna kadar uzanan aralıkta ar ge yapılmalı.

En güzeli, Tübitak bünyesinde "Tahrik Sistemleri Enstitüsü" adında bi enstitü kurulup hızlıca yol almaya çalışılmalı.

Biz burada çok güzel düşünüyoruz da...

Böyle bir enstitü kurulsa başına hangi ensesi kalın torpilli gelecek önce onun kavgası olur. Sonra alt müdürlükler için milletvekilleri Bakanlar arar durur. Uzman kadrosu açarlar ve yine vekil ve il başkanları arar durur torpil için. Ki bu uzmanların bir kısmı işe bile gelmez. Çaycıya kadar kadrolaşır kurum ve sonra dışarıdan alım yapılır :)))

Kendimizi geçtik; ülke için bile kurduğumuz hayaller daha düşlerken kursağımızda kalıyor. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: ACE - 15 Nisan 2021, 13:00:01
Alıntı yapılan: Alpars - 15 Nisan 2021, 12:14:27

En güzeli, Tübitak bünyesinde "Tahrik Sistemleri Enstitüsü" adında bi enstitü kurulup hızlıca yol almaya çalışılmalı.

Biz burada çok güzel düşünüyoruz da...

Böyle bir enstitü kurulsa başına hangi ensesi kalın torpilli gelecek önce onun kavgası olur. Sonra alt müdürlükler için milletvekilleri Bakanlar arar durur. Uzman kadrosu açarlar ve yine vekil ve il başkanları arar durur torpil için. Ki bu uzmanların bir kısmı işe bile gelmez. Çaycıya kadar kadrolaşır kurum ve sonra dışarıdan alım yapılır :)))

Kendimizi geçtik; ülke için bile kurduğumuz hayaller daha düşlerken kursağımızda kalıyor.

Yapacak bir şey yok, hele bi ucundan başlayak da. Mesajı Paylaş

Batu motoru ile sorun çözülecek inşallah.  MTU kadar ömrü olmayabilir ama işimizi kesinlikle görecektir... Kore motoru da devreye giriyor zaten....Motor işi bitti gözüyle bakıyorum...

Asıl problem transmisyon ... Bakalım bu iş nasıl çözülecek...?

Kore'nin transmisyonunu daha dayanıklı hale getirmeye çalışmak en uygun çözüm gibi görünüyor...
Ben mühendislerimize güveniyorum... Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz