ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
63 (44.7%)
FNSS
26 (18.4%)
BMC
23 (16.3%)
Ordu Donatım Fabrikaları
20 (14.2%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (6.4%)

Toplam Oy Verenler: 141

#4240
Arkadaşlar hangi firma 14 milyon dolara uçak üretiyormuş merak ettim

İsterseniz Polonya fa50 leri kaça almış birlikte bakalım...

Altay gibi Tank ki burda leo2a7 ayarında bir tanktan bahsediyoruz..

14 milyon dolar hiç pahalı değil

Kimse çamur atmasın...

Yani FNSS ve Otokar ın o fiyatları vermesi normal çünkü tesis falanda inşa edeceklerdi...

Sadece biz üretiriz deyipte tank ortada yoksa sıkıntı var demektir,o zaman 18 ayda üretiriz demiyeceksin.... Mesajı Paylaş

 -BMC ticari araçlarının yerlilik oranı Koç grubunun ticari araçlarından daha yüksek.

-Koç grubu daha önce hangi paletli aracı üretmiş ki BMC ile kıyaslanıyor?

-Tutturdunuz bir palet de palet, gidin konya sanayisine bir haftada elinize verirler, sanki palet üretmek çok yüksek teknolojiymiş gibi.

-Abrahms tankının fiyatına bir bakın

- Çin o fiyata uçak üretiyor, hatta biraz zorlaşan Tusaş bile o fiyatlara düşer.

- Bir tankın yüksek teknoloji içeren neyi var? Ele ayağa düşmüş teknolojiler, Cummins motorlarının gövdesini Trakya döküm yapıyor, içerisindeki dişli, krank ve kasnakların aynısı belki daha kalitelisi Hema fabrikasında yapılıyor.

Ne tankmış, ne motormuş arkadaş, 100 yıllık teknolojiler nesini büyütüyorsunuz, şurada proje başlayalı 10 yıl oldu, işin içinde devlet olmasa, sıfırdan tankı Hidromek bile 5 yılda yapar, hem bak paletli araç tecrübesi de varmış.

Projenin geliştirme ihalesini alan Koç grubu, ne de olsa seri üretim ihalesi de bende kalır mantığıyla yüksek fiyat verdi, asıl neden bu, BMC mevzusu sonradan çıktı.

Her olayda öküz altında buzağı aramaya gerek yok.

Mesajı Paylaş

#4242
Alıntı yapılan: Ocak - 16 Nisan 2024, 18:16:18
-BMC ticari araçlarının yerlilik oranı Koç grubunun ticari araçlarından daha yüksek.

-Koç grubu daha önce hangi paletli aracı üretmiş ki BMC ile kıyaslanıyor?

-Tutturdunuz bir palet de palet, gidin konya sanayisine bir haftada elinize verirler, sanki palet üretmek çok yüksek teknolojiymiş gibi.

-Abrahms tankının fiyatına bir bakın

İyide o beğenmedigin motor teknolojisi yüzünden İngilizler Challenger 2 tankını 1200 bg motor ile yürütüyorlar ve istediği performansı almadan o kadar kolay olsa İngilizler tankına 1500 bg motor takabilmeliydi

Hangi çin uçağı 14 milyon dolar

İstersen azerbeycanlılar jf17 yi kaça almış bir bak istersen hani esasında çin malı ya...

- Çin o fiyata uçak üretiyor, hatta biraz zorlaşan Tusaş bile o fiyatlara düşer.

- Bir tankın yüksek teknoloji içeren neyi var? Ele ayağa düşmüş teknolojiler, Cummins motorlarının gövdesini Trakya döküm yapıyor, içerisindeki dişli, krank ve kasnakların aynısı belki daha kalitelisi Hema fabrikasında yapılıyor.

Ne tankmış, ne motormuş arkadaş, 100 yıllık teknolojiler nesini büyütüyorsunuz, şurada proje başlayalı 10 yıl oldu, işin içinde devlet olmasa, sıfırdan tankı Hidromek bile 5 yılda yapar, hem bak paletli araç tecrübesi de varmış.

Projenin geliştirme ihalesini alan Koç grubu, ne de olsa seri üretim ihalesi de bende kalır mantığıyla yüksek fiyat verdi, asıl neden bu, BMC mevzusu sonradan çıktı.

Her olayda öküz altında buzağı aramaya gerek yok.

Motor olayı o kadar kolay olsaydı İngiltere Challenger 2 tankını 1200 bg pershing motoru yerine MTU ka883 gibi 1500 bg motor ile donatırlardı ve böylece tankları böyle kanı gibi olmazdı demek ki o motoru üretmek o kadar kolay değil ki koca tanka 1200 bg motor taktılar

Aynı şekil hangi çin uçağı 14 milyon dolar?

Hani Azerbaycan jf17 uçağı sipariş verdi her ne kadar Pakistan gibi gözükse de aslen Çin uçağı
İstersen bir fiyatına bakıver... Mesajı Paylaş


Üstad bizim sorunumuz hemen hemen her projede mükemmeli istemek, biraz büyük biraz dayanıksız olsa olmaz mı, Rus kalitesini zaten rahatlıkla elde ederiz

Çin o fiyatlara uçak satıyor ama jf17 demedim zaten. Tusaş 15 milyon USD fiyata 1500 bg turboprop motorlu hürkuş satıyor, bir tank bir uçaktan daha ileri bir teknoloji mi?

Demek istediğim şu ki, bir kara aracına o para verilmemeli çünkü teknoloji kısmını kıyaslarsak çok daha üstün aletleri üretiyoruz.

Tank konusuna gelecek olursak şu anda enaz 5 firmamız Altay'ı yapabilecek kapasitede, motor konusunda ise birkaç firma 1500 bg gücünde motoru üretebilir seviyede belki ilk motor hantal olur, belki düşük torklu olur ama sonuçta ortaya birşeyler çıkardı. Bazı şeyleri Dünyada bir kaç ülke yapıyor diye bu kadar gözünüzde büyütmeye gerek yok, ona kalırsa 5. Nesil uçak üretiyoruz

Bize para kazanma amaçlı değil, idealist girişimciler gerekli, bana sorarsanız BMC, Koç grubundan daha fazla yerlilik oranına sahip bir firma yani ben olaya ideolojik gözlükle bakmıyorum ama ısrarla bu yöne çekiliyor, dediğim gibi; seri üretim ihalesinin verilmemesinin sebebi yüksek fiyat çekilmesi ayrıca sanki Koç grubuna bu ihale verilseydi Almanya'dan motorlar gelirdi bakış açısı yanlış bir düşünce.

Aslında bence Projeyi sabote eden Alman muhipleri derneğidir,  yaşınız gereği yukarıda örneğini verdiğim MAN konusunu hatırlarsınız sanırım, yani her zaman ambargo yediğimiz halde halen Almana bel bağlamak gaflet ve dalalettir.

Son olarak yeni denizaltılarımızın bu kadar geçikmesinin sebebinin, sözde kuvvetin isterleri mevzusu olmasını benim külahıma anlatsınlar. Mesajı Paylaş

#4244
Alıntı yapılan: selcukkocak78 - 28 Haziran 2019, 12:48:55
otokar yetkilis ile yapılan bir roportajda ilk tekliflerinin 14.25 m $ ikinci teklifte ise 13.75 m $ verdiklerini ağzından kaçırmıştı.videoyu bulabilirsem koyarım.bmc  motor ve aktarma organları geliştirme dahil 11 m $ a yakın fiyat vermiş demişti bmc yetkilisi furada ama asıl ihale rakamları işi netleştirir.koç motor geliştirme işine girmedi diye başkan feci kızmış fırça atmış ali koça diyorlardı ne kadar doğru yanlış bilinmez

Hocam bu tank işi kaç kere ihale edilmişti? Daha önce farklı fiyatlar söylenmiş anlamadım. Mesajı Paylaş

#4245
Alıntı yapılan: serkan1976 - 16 Nisan 2024, 16:05:35
BMC iyi fiyat verip ihaleyi mi aldı?
Tarihinde paletli araç üretmemiş şirket  uyduruktan düşük bir fiyat verdi ve Sakallı " Tayyip Erdoğan'a aşığım " dedi ve ihaleyi aldı...
22 yillık "İslami bir sermaye yaratalım para yahudi-laik-batıcı-muhalif şirketlere gitmesin politikası" Altay tank ihalesini BMC'ye verdirdi...En duşük teklif bmc verdi lafina inanan  arkadaşlara hayırlı günler ..

Soralım bakalım ihalede üretim bandı-tesisi kurma tesvik - imtiyaz vb. BMC'ye verileceği gibi herkese verileceği soylenseydi o firmalar daha düşük teklif vermez mıydı?

Koç , Fnss 'ye ihale niye verilmedi sokaktaki çocuk biliyor...Korvet ihalesini de vs hepsi aynı nedenle Koç'lara verilmedi.
8 senedir Fenerbahçe'nin doğranma nedeni de aynı...
Muhaliflik...

2008'deki ilk ihalede ömründe hiç paletli araç üretmemiş Otokar ihaleyi aldı ama. FNSS dururken Koç şirketi alınca kimse ses etmedi. Otokar 50 farklı paletli araç mı üretti de ihale ona verildi o zaman? Hyundai-Rotem olmasa Otokar bu tankı 20 yılda yapamazdı.

Ayrıca Otokar bu tankın geliştirme sürecinde kaç Milyon dolar teşvik aldı. Hayır sanki Koç hiç teşvik almadı, Otokar geliştirme aşamasında yüzlerce milyon dolar aldılar SSB'den. Kimse kalkıp neden teşvik veriyorsunuz dedi mi? Başkası alınca neden bu kadar rahatsız oluyorsunuz anlamıyorum. Koç olunca görmedim duymadım bilmiyorum, BMC alınca hurraaa saldıralım.

Yılda 54 Milyar $ kazanan Koçlar da bir ihaleyi almayıversin batmazlar. Sizin deyiminizle ''muhalifler'' neden sadece Koç'un ihale almasını istiyor? Koç'tan başka şirket mi yok? Kara ihalesi olur Koç'a neden verilmedi? Deniz ihalesi olur Koç'a neden verilmedi?

Ayrıca madem BMC daha ucuza almadı Otokar buna neden itiraz etmedi? BMC yıllar önce açıkladı Otokar teklifi çok daha pahalıydı. Biz daha ucuza aldık diye. Madem ortada bir sahtekarlık var Koç gidip dava açsaydı daha pahalıya ihale kazandılar diye. BMC yetkilileri açık açık ihalede en düşük teklifi veren bizdik dedi. Otokar'dan aksini duydunuz mu? Duymadıysanız hiç çamur hatta iftira atmayın.

Hadi Otokar aldı diyelim, motor neredeydi? BMC ben motoru da yapacağım deyip ihaleyi aldı. Otokar neden motor işine girmedi? BMC ve Tümosan yerli motorlarını yaptı. BMC tank motorunu çalıştırıp testlere dahi başladı. Otokar neyle yapacaktı bu tankı? Motoru mu vardı tank için herkesten sakladıkları?

İhaleyi en düşük teklif verdik diyen ortada, aksini ispatlayan da yok. Eee? Daha neyi tartışıyoruz?



Mesajı Paylaş

#4246
Alıntı yapılan: Ocak - 16 Nisan 2024, 21:08:09

Üstad bizim sorunumuz hemen hemen her projede mükemmeli istemek, biraz büyük biraz dayanıksız olsa olmaz mı, Rus kalitesini zaten rahatlıkla elde ederiz

Çin o fiyatlara uçak satıyor ama jf17 demedim zaten. Tusaş 15 milyon USD fiyata 1500 bg turboprop motorlu hürkuş satıyor, bir tank bir uçaktan daha ileri bir teknoloji mi?

Demek istediğim şu ki, bir kara aracına o para verilmemeli çünkü teknoloji kısmını kıyaslarsak çok daha üstün aletleri üretiyoruz.

Tank konusuna gelecek olursak şu anda enaz 5 firmamız Altay'ı yapabilecek kapasitede, motor konusunda ise birkaç firma 1500 bg gücünde motoru üretebilir seviyede belki ilk motor hantal olur, belki düşük torklu olur ama sonuçta ortaya birşeyler çıkardı. Bazı şeyleri Dünyada bir kaç ülke yapıyor diye bu kadar gözünüzde büyütmeye gerek yok, ona kalırsa 5. Nesil uçak üretiyoruz

Bize para kazanma amaçlı değil, idealist girişimciler gerekli, bana sorarsanız BMC, Koç grubundan daha fazla yerlilik oranına sahip bir firma yani ben olaya ideolojik gözlükle bakmıyorum ama ısrarla bu yöne çekiliyor, dediğim gibi; seri üretim ihalesinin verilmemesinin sebebi yüksek fiyat çekilmesi ayrıca sanki Koç grubuna bu ihale verilseydi Almanya'dan motorlar gelirdi bakış açısı yanlış bir düşünce.

Aslında bence Projeyi sabote eden Alman muhipleri derneğidir,  yaşınız gereği yukarıda örneğini verdiğim MAN konusunu hatırlarsınız sanırım, yani her zaman ambargo yediğimiz halde halen Almana bel bağlamak gaflet ve dalalettir.

Son olarak yeni denizaltılarımızın bu kadar geçikmesinin sebebinin, sözde kuvvetin isterleri mevzusu olmasını benim külahıma anlatsınlar.

Sayın Ocak-Archange99 size birşey sorayım...Sabahtan beri en düşük teklifi veren şirket BMC idi deyip duruyorsunuz...

O ihale şartnamesinde;

"İhaleyi kazanan firmanın ; her türlü altyapı , seri üretim tesisi kurma vb maliyetlerin devlet imkanlarıyla destekleneceği , ilk seri tankın üretilmesi için belirlenen 18 aylık süre  geçse dahi firmaya  istenildiği kadar süre verileceği , firma işi bok edip beceremese de ihalenin o firmadan alınamayacağı-cezai yaptırımın olmadığı ,kazanan firmanın isterse kendini başka şirkete satabileceği ,aynı imtiyazların satıldığı firmaya da sağlanacağı" bilgisi var mıydı?

Extra motor teklifini sadece BMC vermiş... Yahu bir ihalede üretim için şart koşulmuş bir süre olur süre...O sürenin yetersiz olduğunu gören firma cezai yaptırım-ihalenin kendisinden alınması maddeleri olduğunu bildiğinden o işe girer yada gitmez...Diğer firmaların motor geliştirme süresinin böyle sınırsız olduğunu bilseler motor geliştirme teklifi de vermeyeceklerini nereden biliyorsunuz?


Eğer Otokar ,FNSS bu maddeleri görüp uyduruktan düşük bir fiyat verip ihaleyi alamadılarsa gerçekten gerizekalı bu firmalar...Boşuna Dünya'nın en iyi üniversitelerini bitiren CEO'ları var...

İhaleyi ısmarlama yandaşa vermiş diyemiyorsunuz , minareyi çalan kılıfı hazırlamış... Bir de "Türkiye'de hukuk varmış hele de iktidara karşı işleyen hukuk varmış gibi dava etseydi diyorsunuz" Kimi kime şikayet ediyorsunuz acaba...

Velev ki Altay 17 sene sonunda üretilmiş olsa yutkunup "Neyse tankımız oldu " diyeceğim ama hala ısrarla projenin rezilliğini görüp işleri meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz yahu... Bari bunu yapmayın...


Koç benim babamın oğlu değil , İhale Koç'a da verilsin de demiyoruz...Bir işi de doğru ihale edin diyoruz, şeffaf olun diyoruz, Hukuka saygılı olun diyoruz...
Mesajı Paylaş

Temel Kotil açıkladı iki hürkuş 50 milyon dolar diye yani bir hürkuş 25 milyon dolar

Kısaca ucuz uçak yok

Bir tankı bir pervaneli teyyare ile karşılastırmakta garip bir durum

Yani Tank hertürlü hava aracından ucuzdur. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 16 Nisan 2024, 21:42:01
Alıntı yapılan: Ocak - 16 Nisan 2024, 21:08:09

Üstad bizim sorunumuz hemen hemen her projede mükemmeli istemek, biraz büyük biraz dayanıksız olsa olmaz mı, Rus kalitesini zaten rahatlıkla elde ederiz

Çin o fiyatlara uçak satıyor ama jf17 demedim zaten. Tusaş 15 milyon USD fiyata 1500 bg turboprop motorlu hürkuş satıyor, bir tank bir uçaktan daha ileri bir teknoloji mi?

Demek istediğim şu ki, bir kara aracına o para verilmemeli çünkü teknoloji kısmını kıyaslarsak çok daha üstün aletleri üretiyoruz.

Tank konusuna gelecek olursak şu anda enaz 5 firmamız Altay'ı yapabilecek kapasitede, motor konusunda ise birkaç firma 1500 bg gücünde motoru üretebilir seviyede belki ilk motor hantal olur, belki düşük torklu olur ama sonuçta ortaya birşeyler çıkardı. Bazı şeyleri Dünyada bir kaç ülke yapıyor diye bu kadar gözünüzde büyütmeye gerek yok, ona kalırsa 5. Nesil uçak üretiyoruz

Bize para kazanma amaçlı değil, idealist girişimciler gerekli, bana sorarsanız BMC, Koç grubundan daha fazla yerlilik oranına sahip bir firma yani ben olaya ideolojik gözlükle bakmıyorum ama ısrarla bu yöne çekiliyor, dediğim gibi; seri üretim ihalesinin verilmemesinin sebebi yüksek fiyat çekilmesi ayrıca sanki Koç grubuna bu ihale verilseydi Almanya'dan motorlar gelirdi bakış açısı yanlış bir düşünce.

Aslında bence Projeyi sabote eden Alman muhipleri derneğidir,  yaşınız gereği yukarıda örneğini verdiğim MAN konusunu hatırlarsınız sanırım, yani her zaman ambargo yediğimiz halde halen Almana bel bağlamak gaflet ve dalalettir.

Son olarak yeni denizaltılarımızın bu kadar geçikmesinin sebebinin, sözde kuvvetin isterleri mevzusu olmasını benim külahıma anlatsınlar.

Sayın Ocak-Archange99 size birşey sorayım...Sabahtan beri en düşük teklifi veren şirket BMC idi deyip duruyorsunuz...

O ihale şartnamesinde;

"İhaleyi kazanan firmanın ; her türlü altyapı , seri üretim tesisi kurma vb maliyetlerin devlet imkanlarıyla destekleneceği , ilk seri tankın üretilmesi için belirlenen 18 aylık süre  geçse dahi firmaya  istenildiği kadar süre verileceği , firma işi bok edip beceremese de ihalenin o firmadan alınamayacağı-cezai yaptırımın olmadığı ,kazanan firmanın isterse kendini başka şirkete satabileceği ,aynı imtiyazların satıldığı firmaya da sağlanacağı" bilgisi var mıydı?

Extra motor teklifini sadece BMC vermiş... Yahu bir ihalede üretim için şart koşulmuş bir süre olur süre...O sürenin yetersiz olduğunu gören firma cezai yaptırım-ihalenin kendisinden alınması maddeleri olduğunu bildiğinden o işe girer yada gitmez...Diğer firmaların motor geliştirme süresinin böyle sınırsız olduğunu bilseler motor geliştirme teklifi de vermeyeceklerini nereden biliyorsunuz?


Eğer Otokar ,FNSS bu maddeleri görüp uyduruktan düşük bir fiyat verip ihaleyi alamadılarsa gerçekten gerizekalı bu firmalar...Boşuna Dünya'nın en iyi üniversitelerini bitiren CEO'ları var...

İhaleyi ısmarlama yandaşa vermiş diyemiyorsunuz , minareyi çalan kılıfı hazırlamış... Bir de "Türkiye'de hukuk varmış hele de iktidara karşı işleyen hukuk varmış gibi dava etseydi diyorsunuz" Kimi kime şikayet ediyorsunuz acaba...

Velev ki Altay 17 sene sonunda üretilmiş olsa yutkunup "Neyse tankımız oldu " diyeceğim ama hala ısrarla projenin rezilliğini görüp işleri meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz yahu... Bari bunu yapmayın...


Koç benim babamın oğlu değil , İhale Koç'a da verilsin de demiyoruz...Bir işi de doğru ihale edin diyoruz, şeffaf olun diyoruz, Hukuka saygılı olun diyoruz...

Diyorum ki Otokar alsaydı hangi motorla üretecekti bu tankı? Motoru mu vardı? Yoksa MTU, Otokar'ın kara gözüne kara kaşına aşık olup motor ambargosunu mu kaldıracaktı? Ortada motor yokken, Otokar biz motora karışmayız sadece tankı üretiriz derken 18 ayda üretilmeyince ihale BMC'den alınıp Otokar'a verilseydi bu tank üretilecek miydi?

Altay üretilmediyse motor nedeniyle üretilmedi. Motoru olmayan tankı Otokar nasıl üretecekti?

BMC dese ki ben ihaleyi aldım ama MTU ambargosu nedeniyle tankı üretemiyorum. Kendi motorum geliştirme aşamasında, o motor gelmeden üretim yapamam devlet ne diyecekti? İhaleyi iptal edip Otokar ya da FNSS' verse motor olmadan ne değişecekti? Sadece şasiyi üretip devlete mi verecekti? Yerli motor olmadan tank yine üretilemezdi.

Motor sorunu BMC'nin de, Otokar'ın da sorunu değil üstelik. Bu adamlar araç üreticisi. Lakin BMC elini taşın altına koyup ben motoru da üretirim dedi ve ihaleyi aldı. Otokar ben de motoru üretirim dedi mi? Ya da alternatif bir motor buldum onu kullanacağım dedi mi? Hayır. Peki motor olmadan ihale Otokar'da kalsa bugün siz tankın üretileceğini mi sanıyorsunuz?

Þu tank palet mevzusu gibi sürekli temcit pilavı gibi sürülüyor ihale konusu. Ortada motor yokken ihaleyi Otokar ve FNSS'te alsa üretim olmayacaktı. BMC burada delikanlılık yaptı motor işine girdi. Diğerleri de girseydi, daha uygun teklifle alsaydı.

BMC de benim babamın oğlu değil. Ama bu adamlar elini taşın altına koyup motoru geliştiriyorsa ben bunları desteklerim. Motoru yapmadan, benim sorunum değil deyip sadece tanktan para kazanmaya kalkarsan böyle patlarsın.

Sizin teoriniz her halükarda çöküyor zira motoru olmadan bu tankı değil Otokar, FNSS; General Dynamics üretemez.

Bu tank 6 yıldır üretilemediyse motoru olmadığı içindir. BMC motor 2026'da hazır diyor. 2025'te ise Kore motorlu tanklar üretilecek ve kuvvete teslim edilecek. Kısaca bu ihale kimde kalırsa kalsın motor olmadan bugünden farklı bir kader yaşamayacaktı. Mesajı Paylaş

#4249
Bu kadar uzatmaya gerek yok arkadaşlar...

Proje yönetimi bilimi derslerinde "bir proje nasıl yanlış yonetilir" konusuna örnek teskil edecek bir vaka analizi dersidir Altay...

Tasarım projesi 2007de imzalanmis, sene 2024...

Ortaya bir tank çıkacak elbette, bu açıdan bakılırsa başarılı diyebilirsiniz....ama harcanmasi planlanan zaman, emek ve parayi gerçekten harcadigimiz, harcayacagimiz zaman, para ve emekle karsilastirirsaniz basarisizidir...

Sistemlerin yerlilestirmesi vs bunların kazandirdigi ek kaabiliyetler tabii ki de bir artidir, ama düzgün proje yönetimi ile bütün bu kaabiliyetler ve tank çoktan ortaya çıkardı...

Bu günden itibaren sorun cikmasa, üretim adetlerini de hesaba katarsak en iyi ihtimal 2027de elle tutulur gözle görülür adet envantere girse 2007den itibaren 20 yıl...

En büyük hata güç grubu işine aynı anda başlamamak, ve Almanlardan tedarik etmeye kalkmak... ihale ondaymis bundaymis motor olmadan farketmez..biraz ucuz biraz pahalı olurdu ama olurdu...

Millet 20 yilda aya gidiyor, nükleer güç oluyor...milleti bırakın biz 20 senede başka alanlarda neler yaptık...
Mesajı Paylaş
What is steel compared to the hand that wields it?


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz