ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 4 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
63 (44.7%)
FNSS
26 (18.4%)
BMC
23 (16.3%)
Ordu Donatım Fabrikaları
20 (14.2%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (6.4%)

Toplam Oy Verenler: 141

Alıntı yapılan: SKYWOLF - 11 Mayıs 2015, 13:08:03

Motor sorunu çözülürse zor değil
Üstadım MTU - RENK  ikilisinde bir problem mi var? Mesajı Paylaş
DÜNYADA BÜTÜN GERCEKLER 3 MERHALEDEN GECER.
1. iLK BAÞLARDA HAFİFE ALINIR ÖNEMSENMEZ
2. ARKASINDAN ÞİDDETLİ BİR DİRENİÞ VE BASKIYA UĞRAR.
3. EN SON TAM BİR DOĞRU OLARAK KABUL EDİLİR..

Alıntı yapılan: AVCI - 11 Mayıs 2015, 15:53:47
Terbiyeli ol,ben seni bozarsam düzeltecek nalbant bulamazsın.

benim terbiyemde sıkıntı yok da sen de kurtulman gereken Bi sıkıntın var belli. Mesajı Paylaş
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Alıntı yapılan: OKÇULAR - 11 Mayıs 2015, 16:04:15
Alıntı yapılan: SKYWOLF - 11 Mayıs 2015, 13:08:03

Motor sorunu çözülürse zor değil
Üstadım MTU - RENK  ikilisinde bir problem mi var?

sıkıntı yok da motorun Scania'ya ya da Çinli bir markaya verileceği dedikoduları dolanıyor ortalıkta. Daha önce giydirmiştim, pardon bahsetmiştim! Mesajı Paylaş
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Sana bişey biliyorsan adam gibi yaz dedik,trip yapma egonu tatmin için sataşacak yer arıyorsan burası yeri değil.Terbiye konusun gelince aynaya bir daha bakmanı öneririm.Proje üretime geçtiğinde yaşayacağın hayal kırıklığını düşün ve saçmalamayı bırak olur mu. Mesajı Paylaş

Ben kendimi savunmak zorunda değilim ama sen o projeyi savunmak zorundasın. Þansına kus ama çünkü iptal olacak. Ahbap çavuşa kepçeyle ihale dağıtırsan cart diye vetoyu yersin yukarıdan! Mesajı Paylaş
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

#725
Niye ! ben projede çalışan bir mühendis miyim yada tedarik makamı mıyım ki projeyi savunmak zorunda olayım.

Yahu anlatsana mubarek nerden geliyor bu özgüven.Milli savunma bakanı üreteceğiz diyor,sen yok patlayacak diyorsun.Senin makamın ne ki sana inanlım diyorum bende,bi zahmet net konuşta herkes  bişey öğrensin.Ortaya bir iddia atan sensin kendini-görüşünü savunmayacaksan bu polemik olur.Ben resmi açıklamları koyuyorum önüne sen bana polemikle cevap veriyorsun.Buna devam etmeye kararlıysan söyle ben bırakacağım.Boşuna atartışmayı sevmem çünkü,sonucu olmayan birşey içinde hiç elimi kolumu yoramam kusura bakma. Mesajı Paylaş

Bir de o yukarısı neresiyse artık diğer hiç birşeye laf etmedi ama tank üretmenize izin veremem kusura bakmayın dedi. Mesajı Paylaş

Projeye hiç bir şey olacağı filan yok motor konusunda veya çeşitli elektro-optik konusunda bir sıkıntı yaşanmaz en azından bu yüzden rpoje iptal olmaz. 2 sene 4 sene sarkar başka bir motor başka bir alt yüklenici seçilir ihaleye devam edilir. Benim şu an sıkıntı ettiğim nokta bundan sonraki sürecin nasıl işleyeceği. Sağlam bir lojistik yol haritası ve seri üretim modeliyle bu tank'ın üretimi hakeden firmaya verilip ve firmanın bu konuda çeşitli kobi destekleriyle eli güçlendirilip proje takvimine göre derhal üretime başlaması üretim sonrası ise lojistik desteğini yıllarca sürdürebilmesidir. Mazallah tankı üretmek kullanmak bir yana ilerde birgün operasyonel sahaya çıktığında bu tanklar ARJUN'ların düştüğü duruma düşmemesi için kaldıkı takdir edersiniz arjunlar böyle bir operasyonel sahada bile değildir. Savunma sanayindeki dümen kırmalar projelerin akıbetini ileri tarihe akıtır. Buna sebebiyet verecek zihniyetler devlet ve devlet erbablarında kimlerde olduğu bellidir özellikle halkın başı, cumhurun başı dediğimiz zihniyette. Bu gibi kimselerin basit aile kavgaları ile dümen kırmaları ve yüklenici değişiklikleri sırf öz çıkarlar için izin verilmemeli. İzin vermicek irade kimdir orasıda ayrı bir merak konusudur neyse. Mesajı Paylaş

Yani kısaca bizim bu tankı üretmemiz için özellikle bir kaç salak çıkmış tank şuan üretime geçebilir, Altay'ı şu haliylede seri üretime sokabiliriz gibi aptalca ve yüksek risk içeren kararlardan ziyade. Lojistik yol haritasının ve üretici firmanın, hakedenin belirlenip seri üretim altyapısının 2016-17'ye kadar kazanılması tankı geliştirmekten daha önem teşkil etmektedir. Mesajı Paylaş

Ben hala soruma tam cevap alamadım. Motor-Trasmisyon konusunda ilk parti 250 araç için Almanyanın tutumunda bir sorun mu var?
Yoksa sıkıntı yalnız ihraçat modelimi ? Mesajı Paylaş
DÜNYADA BÜTÜN GERCEKLER 3 MERHALEDEN GECER.
1. iLK BAÞLARDA HAFİFE ALINIR ÖNEMSENMEZ
2. ARKASINDAN ÞİDDETLİ BİR DİRENİÞ VE BASKIYA UĞRAR.
3. EN SON TAM BİR DOĞRU OLARAK KABUL EDİLİR..


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz