ALTAY Yeni Nesil Tank Projesi

Başlatan AVCI, 07 Nisan 2010, 18:44:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Altay Tankı Üretimi Kime Verilmeli?

Otokar
63 (44.7%)
FNSS
26 (18.4%)
BMC
23 (16.3%)
Ordu Donatım Fabrikaları
20 (14.2%)
Farklı bir düşüncem var. Aşağıya yazıyorum.
9 (6.4%)

Toplam Oy Verenler: 141

Benim anlamak istediğim şey şu bilen varsa anlatırsa sevinirim. Bu Avusturya firması anladığım kadarı ile saygıyı hak eden ve bu motor işinde ehil bir mühendislik ofisi galiba. Yani bir motor fabrikası değil dimi elinde 1500 beygir gücünde denemiş çalışan tanklara takılmış motor yok. Kasada sakladığı projelerden birinin teknolojisini bizimle paylaşmayı mı öneriyor bu firma. Eğer böyle ise temkinli olmamızda fayda var bence. Parayı verip hüsrana uğramak çok olası. Mesajı Paylaş
beğen

Avl üniversitelere ve motor fabrikalarına test ve arge ekipman / yazılım tedarik ediyor yani anlayacağız motor mühendislik firması youtube dan bakarsanız formula 1 reklamları vardır ama ayrıca bir motor fabrikası var mı bilmiyorum Mesajı Paylaş

#882
Alıntı yapılan: mavi1991 - 06 Ağustos 2016, 12:26:23
Hükümetten nakit akışı gelir ama tümosandan bir cacık olur mu onu bilmem

Olmaz. Yönetim degismesi lazim. Vizyonlu yönetici gerek. Mesajı Paylaş

#883
Alıntı yapılan: serkan - 06 Ağustos 2016, 13:25:49
Benim anlamak istediğim şey şu bilen varsa anlatırsa sevinirim. Bu Avusturya firması anladığım kadarı ile saygıyı hak eden ve bu motor işinde ehil bir mühendislik ofisi galiba. Yani bir motor fabrikası değil dimi elinde 1500 beygir gücünde denemiş çalışan tanklara takılmış motor yok. Kasada sakladığı projelerden birinin teknolojisini bizimle paylaşmayı mı öneriyor bu firma. Eğer böyle ise temkinli olmamızda fayda var bence. Parayı verip hüsrana uğramak çok olası.

Bu AVL List Mühendislik Bürosudur. Mesajı Paylaş

#884
Alıntı yapılan: serkan - 06 Ağustos 2016, 06:30:11
ALTAY ın ilk üretimleri zaten MTU motor olacak bu rakam yaklaşık 250 adet gibi görünüyor. Buda en erken takvim ile 2020 li yıllara kadar devam edecek demektir.
Motor işi bizim ulusal uktemiz yoksa motor olmazsa Altay olmaz diye bir şey yok. Ne zaman halledersen ondan sonrakilerde kullanırız halledemezsek MTU kullanırız.
İllaki düşe kalka döne dolana halledilir bu yola artık baş konmuş Avusturya lı yada Avusturya sız bir şekilde olacaktır.

Bu saatten sonra bize MTU Motor satmaz.

Idam cezasi geri gelsin Motor satisina Embargo koyar almanlar. Suudi Arabistana Idam cezasindan dolayi Tank ve Tank Motor satmiyor Almanya.

Ama yanlis anlasilmasin, ben Idam cezasindan yanayim. Bizim Kahraman 240 Askerlerimizi ve Sivillerimizi ve Polislerimizi sehit eden bu hainler hak ettikleri cezaya ugratilmalidir. Mesajı Paylaş

#885
Önceki yaptigim iletiye bir eklenti yapmak istiyorum.

En son personel degisimi ile Savunma Sanayi Müstesarligi daha Uygun ve profesyonel bir yapiya kavusmustur.

Bunu Altay Tanki "Milli Güc Grubu" projesinden anladim. Proje Tümosana verilmistir ama Tümosanin yeterli Mühendislik ve Tasarim kabiliyeti olmadigi icin Savunma Sanayi Müstesarligi ilk Proje bedelini daha ödemiyor, ödememistir. Belki Ihale komple iptal olur ve yeniden bir Ihale yapilir.

HEMA Endüstri bu is icin daha el verisli bir firmadir. HEMA Transmission alaninda daha cok Bilgi birikimine sahiptir. Mesajı Paylaş

#886
Tümosan daha Avusturyada Mühendislik hizmetleri ariyor (Hesabi bile ödemeye parasi yok), ayni zamanda HEMA endüstri Hazir cözümleri bile mevcut...



Kolay yol varkene, zor yoldan gitmenin anlami nedir? Tümosan ne anlar Tank motorundan? Tümosan veresiye traktör satiyor...Ciftciler yoksa paralari olsa John Deer alirlar parayi basip, New Holland-case alirlar... Mesajı Paylaş

Ford Otosan, 100 milyon dolara ilk ve tek kamyon motorunu üretti

Ford Otosan, Türkiye'de sıfırdan geliştirilen ve üretilen ilk ve tek kamyon motoru yeni nesil Ecotorq'un seri üretimine başladı. Fikri ve sınai hakları Ford Otosan'a ait olan motor 100 milyon dolarlık yatırımla Eskişehir İnönü fabrikasında üretiliyor. Yeni motor Ford Trucks'un modelleri ile Çin'den Avrupa'ya, Ortadoğu'dan Güney Amerika'ya tüm dünyaya ihraç edilecek.

Ford Otosan, 100 milyon doların üzerinde bir yatırımla hayata geçirdiği yeni nesil "Ecotorq motor" ailesinin seri üretimine başladı. 320 Ar-Ge mühendisinin çalıştığı Ford Otosan Eskişehir İnönü fabrikasında seri üretimi başlayan ecotorq motor ailesi, yurtiçinin yanısıra yurtdışı pazarlara ihraç edilen Ford Trucks kamyon ve çekici modellerinde kullanılacak. -50 dereceden +50 dereceye kadar her coğrafya koşullarına uygun olarak geliştirilen Ecotorq motor; Ford Trucks modelleri ile Çin'den Avrupa'ya, Ortadoğu'dan Güney Amerika'ya tüm dünyaya ihraç edilerek, Türkiye ekonomisine önemli bir katkıda bulunacak.

Koç grubunun böyle bir çalışması var,adamlar belli bir seviyeye gelmişler bile.Benimde aklıma neden Koç'a verilmedi diye bir soru geliyor?
TEKNOLOJİ İHRACATI
Ford Otosan Yönetim Kurulu Başkanı Ali Koç, bugün geldikleri noktada, Türkiye'de sıfırdan geliştirilen ve üretilen, ilk ve tek kamyon motorunu sunmanın gururunu yaşadıklarını ileterek şunları söyledi: "Geçmiş yıllarda teknoloji ithal ederken, bugün yüksek Ar-Ge yeteneğimiz ile teknoloji ihraç eder hale geldik. Ford Otosan, yeni nesil Ecotorq motorlarının dünyanın en büyük kamyon pazarı olan Çin'de üretimi için JMC firması ile teknoloji lisans anlaşması imzalamıştı. Son 5 yılda 320 milyon doların üzerinde mühendislik ihraç eden şirketimiz, önümüzdeki dönemde yeni nesil Ecotorq'un da katkılarıyla yüksek katma değerli bu faaliyetini artırarak sürdürecek. Ford Otosan, Ecotorq ile dünya vizesi almış oluyor. Özetle, Eskişehir İnönü fabrikamızda ürettiğimiz yeni nesil motorumuz ile tüm dünyanın yükünü taşımaya talibiz."

GLOBAL MÜHENDİSLİK
Ford Otosan'ın, üretim kabiliyetleri ve 1500'e ulaşan Ar-Ge mühendisi ile Ford'un global organizasyonunda gün geçtikçe artan önemde sorumluluk üstlendiğini de belirten Ali Koç, Ford Otosan'ın Avrupa'daki en büyük ticari araç üretim merkezi ve sektörünün en büyük Ar-Ge merkezine sahip olmasıyla dikkat çektiğini söyledi. "Þirketimiz Ford kamyon ve çekicilerinin, ilgili dizel motorları için global mühendislik çalışmalarının sorumluluğunu üstlenmiş durumdadır. 2010 yılında imzalanan anlaşma ile şirketimiz, kendi geliştirdiği ve ürettiği Ford Trucks çekici ve kamyonları için, 3 kıtada toplam 60 ülkede satış yapma, organizasyon kurma ve distribütör atama haklarına sahiptir. Bu doğrultuda, 2020 yılına kadar, 50 ülkede distribütörlük ve bayi ağı yapılanması tamamlamayı hedefliyoruz" dedi.

Mesajı Paylaş
ZOR HEMEN İMKANSIZ ZAMAN ALIR
             --------MAROON BERETS--------

Zamanında liyakat konusunda yapılan hataların bedelini canlarımızla ödedik,bakalım ders çıkarabilrdik mi... Mesajı Paylaş

Iyi guzelde urun Otosan'a mi ayit yoksa Amerikan Ford'a mi ayit? Turkiyede uretilip uretilmemesi hicbirsey ifade etmez. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz