TEİ MOTOR PROJELERİ

Başlatan AVCI, 02 Haziran 2010, 15:47:20

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Teşekkür ederim.Ben CH47 chinook ların önde 1 arkada 2 motoru var sanıyordum.Anladım helikoptere jet motoru koymak mantıksız ki kimse koymamış.Ama Temel Kotilin Eş eksenli motor yapacaklarını söylemesi çok güzel bir haberde biz bu helikopteri nerde ve nasıl kullanacağız.Gökbey T925 Cougar T70 derken çok fazla helikopter oluyor bu platformun bize mühendislik katkısı çok olacaktır  tabiki ama TSK'ya katkısı ne olacaktır ki?
Teşekkürler. Mesajı Paylaş

#151
ABD ;  Apache ve Black Hawk genel maksat  helikopterlerinde kullandıkları General Electric T700 serisi motorlar yerine General Electric T901 serisi motorları kullanacak.... Geliştirilmiş Türbin Motor Programını (ITEP)

General Electric T901 serisi motorlar , General Electric T700' göre  % 50 Daha fazla güç , % 25 Daha İyi Yakıt  verimi sunuyormuş...Bu müthiş bir değer gerçekten...


Zaten bence ABD bizim T700 motorları üretmemize yeni motor ürettikleri için izin verdi muhtemelen...


Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 04 Mayıs 2021, 21:57:16
Zaten bence ABD bizim T700 motorları üretmemize yeni motor ürettikleri için izin verdi muhtemelen...

Hayır, o kadar da halis niyetli değiller. :) İzin verdiler, çünkü zaten sıcak sektör dahil her şeyini üretebiliyoruz. Onlar izin vermese, kendi motorlarımızı üretecektik. Hem ucuza motor (eski bile olsa) ürettirdiler, hem de para kazandılar.

Yeni motorlara gelirsek, termal makinelerde bu oranlarda verim artışlarına ulaşmak neredeyse imkansızdır. Yani o rakamlar bence biraz abartılı. Bence %10 - %15 civarında bir artış daha mantıklı duruyor. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: merzifonlu - 04 Mayıs 2021, 20:35:39
Alıntı yapılan: SKYWOLF - 04 Mayıs 2021, 15:44:03
Coaxial. Türkçe okunuşu Koaksiyel.

Türkçesi: Eşeksenli

Bu kelime daha uygun bence.
+1
Çok doğru. Bunu kullanmamız gerekir. Mesajı Paylaş

Alıntı YapTEİ turbofan motorlar için ilk marka başvurusunu tei-tf6000 olarak 5 mayısta gerçekleştirdi.

https://online.turkpatent.gov.tr/trademark-search/pub/#trademark_result_detail
https://mobile.twitter.com/kimlikci_954/status/1391446992933564416
Mesajı Paylaş
]

6000 lbs İtkili turbofan mı? 2721,55 kg eder. Jet motorlu dronlar için fazlasıyla yeterlidir. Mesajı Paylaş

tei simdide turbofan isine bitiriyor düsmanlar bizi gözetliyorlar dikkat etmek gerek Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: merzifonlu - 09 Mayıs 2021, 22:16:10
6000 lbs İtkili turbofan mı? 2721,55 kg eder. Jet motorlu dronlar için fazlasıyla yeterlidir.

Bu bizim ürettiğimiz ilk turbofan motor mu oluyor? Mesajı Paylaş

#158
Turbofan  motor ilk yapildi

ne kadar güc üretiyor boyutu belli degil simdilik

Gezgin seyir füzesi

Mius - bilinmiyor

Hürjet bilinmiyor

TF-X-bilinmiyor

gezgin icin ukrayna motor olmustu

hürjet icin amerikan motoru olmustu

TF-X icin 2030

TEi dikkat etmemis  gerek düsmanlar heryerde Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 09 Mayıs 2021, 23:58:37
Alıntı yapılan: merzifonlu - 09 Mayıs 2021, 22:16:10
6000 lbs İtkili turbofan mı? 2721,55 kg eder. Jet motorlu dronlar için fazlasıyla yeterlidir.

Bu bizim ürettiğimiz ilk turbofan motor mu oluyor?

Evet.  8) Muhtemelen TS-1400 çekirdeğinin önüne eksenel kompresör konularak yapıldı. Beklendiği gibi... Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz