T625 GÖKBEY ÖZGÜN GENEL MAKSAT HELİKOPTER PROJESİ

Başlatan cabatli_53, 16 Haziran 2010, 22:37:57

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: カメせ - 29 Ekim 2019, 04:32:53
Alıntı YapT129 ATAK ile 10 ton sınıfı ATAK-II taarruz helikopterleri arasında yer alacak olan 6 ton sınıfı T629 taarruz helikopteri için çalışmalar mevcut olup gelecek sene ilk uçuşunu yapması planlanmakta.
T629
6-6 ton
2-2 motorlu
9- t129 sınıfı.
Temel Kotil
https://mobile.twitter.com/TayfunErdil/status/1188946474782117890?s=19
https://twitter.com/CagataiTemuchin/status/1188809502885404673?s=19

Ben bundan daha önce bahsetmiştim. Herkes 10 tonluk ağır taaruz helikopter projesine atak II diyordu. Dedikki hocalarım o ayrı bir proje atak ilk bize geldiğinde acil ihtiyaca binaen yabancı motor ve yerli alt sistemlerle yamalanarak kullanıldı. Ancak Atak II dha sağlam kafayla yerli motor ve t-625 ile benzer altyapıyı kullanan  ve t-129'un kronik sorunları olan mermi kapasitesi, flirin ters asılamaması aviyoniklerin dışarda durması entegre olamaması ve geçmiş nesil gövdesi gibi problemleri (belki mildarıda tepeye koyarlar) ortaya da Atak II çıkacak. Bence cobraya piyasayı dar eder. Ama bu bell invictus felan kaamı karıştırmıyor değil. Biraz hızlı çıkartıp hızlı kaymağını yememiz lazım.
Mesajı Paylaş
Savaş Var Denildiğinde Biz;


Alıntı yapılan: BATTLESTAR - 29 Ekim 2019, 10:43:29
Alıntı yapılan: カメせ - 29 Ekim 2019, 04:32:53
Alıntı YapT129 ATAK ile 10 ton sınıfı ATAK-II taarruz helikopterleri arasında yer alacak olan 6 ton sınıfı T629 taarruz helikopteri için çalışmalar mevcut olup gelecek sene ilk uçuşunu yapması planlanmakta.
T629
6-6 ton
2-2 motorlu
9- t129 sınıfı.
Temel Kotil
https://mobile.twitter.com/TayfunErdil/status/1188946474782117890?s=19
https://twitter.com/CagataiTemuchin/status/1188809502885404673?s=19

Ben bundan daha önce bahsetmiştim. Herkes 10 tonluk ağır taaruz helikopter projesine atak II diyordu. Dedikki hocalarım o ayrı bir proje atak ilk bize geldiğinde acil ihtiyaca binaen yabancı motor ve yerli alt sistemlerle yamalanarak kullanıldı. Ancak Atak II dha sağlam kafayla yerli motor ve t-625 ile benzer altyapıyı kullanan  ve t-129'un kronik sorunları olan mermi kapasitesi, flirin ters asılamaması aviyoniklerin dışarda durması entegre olamaması ve geçmiş nesil gövdesi gibi problemleri (belki mildarıda tepeye koyarlar) ortaya da Atak II çıkacak. Bence cobraya piyasayı dar eder. Ama bu bell invictus felan kaamı karıştırmıyor değil. Biraz hızlı çıkartıp hızlı kaymağını yememiz lazım.


Sn Battlestar kesinlikle katılıyorum. Ayrıca, Invictus' un piyasaya çıkma nedenin bir kısmının da Pazarlama Stratejisi olduğunu düşünüyorum. Pazarda aynı ihaleye girebilen yeni tedarikçiler var Türkiye  gibi; Invictus' la pazarlamacı, Invictus yeni nesil diğerleri geçen yüzyılın ürünleri (tu kaka) diyecek... Ama fiyat marjı %40-50' den fazla olursa bu kartı kullansada, ekonomik krizdeki müşterilere anlatamaz bu durumu. Aynen Sn Battlestar' ın dediği gibi; bir sonraki ihaleye kadar eli çabuk tutup operasyonel ürün yetiştirilmeli ki. Bizde bizim operasyonel ürünümüz var kartını oynayalım...
Mesajı Paylaş

Alıntı Yap
T-625 Gökbey P-2  Genel Maksat Helikopteri'nin Hangardan çıkış töreni yapıldı.
Mesajı Paylaş
]

Alıntı yapılan: カメせ - 28 Aralık 2019, 01:53:04

T-625 Gökbey P-2  Genel Maksat Helikopteri'nin Hangardan çıkış töreni yapıldı.

Hangardan bu resmi mi çıkarmışlar sadece? Helikopterin kendisi de vardır herhalde değil mi? O halde helikopteri de gösteren tören fotoğrafları da olmalı... Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Zamanı çok yanlış seçmişler. Yerli aracın tanıtılacağı tarihte hangardan çıkış töreni yaparsan ilgi görmezsin. Perşembe ya da bugün seçilmeliydi. Mesajı Paylaş

]

]

Alıntı YapSSB Ismail Demir:

ATAK ve GÖKBEY için geliştirilen motoru çalışır halde çok yakın zamanda göreceğiz. Platforma koyduktan sonra da testler yapılmalı. Bunun için de 2 yıl gibi bir süre öngörüyoruz.
Mesajı Paylaş
]

Berbat bir haber , Pakistan ATAK ihalesi bu hafta içi iptal edilir o zaman... 2 yıl gibi bir süre öngörüyoruz diyor... Sen buna 3 yıl de...
Bir de utanmadan Güney Kore taarruz helikopteri ihalesine girdik ... Tam fıkralık hikaye... Acaba kazansaydık Korelilere ne diyecektik? Altay ihalesi gibi "Motor bulalım sonra 18 aylık ihale sürecini o zaman başlatırız " mı diyecektik?  Mesajı Paylaş

Arkadaş, ben anlamıyorum kim doğruyu konuşuyor.
Mahmut Akşit'i dinliyoruz; adam, ts1400 hazır, prototip parçaları üretildi montajı yapılıyor, bu sene içerisinde Gökbey'i uçuracak bu motor diyor. Bunun kalifikasyon testleri bir yılda tamamlanır diyor. Bu heli sivil havacılığa da hitap edeceğinden geçmesi gereken bir dizi test var. Ama t-129 yada t-629'a takılacak motorların bukadar testten geçmesine gerek varmı? Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz