F-22 RAPTOR

Başlatan paukaf, 30 Ağustos 2010, 03:41:11

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#20
F-22 RAPTOR

F-22 Teslimatları Durduruldu
Uçuş yasağı Lockheed Martin'i de vurdu: ABD Hava Kuvvetlerine teslim edilmesi gereken son F-22 Raptor'ların teslimatı da F-22′lere uçuş yasağı getirilmesi sonrasında durduruldu.

ABD Hava Kuvvetleri'ne teslim edilecek F-22′ler, kimisi hazır, kimisi ise astarıyla olmak üzere ABD ordusu'na teslim edilmeyi bekliyorlar. Daha önce "F-22′ler yerde" (http://www.savunmasanayi.net/f-22ler-yerde/f-22ler-yerde/) haberi ile duyurduğumuz uçuş yasağı, F-22 teslimatlarına da ket vurdu.

Uçağın üreticisi Lockheed Martin, Marietta, Ga'daki tesislerinde üretime devam etmesine rağmen, üretime bitmiş uçakların teslimatını yapamıyor. F-22′ler için hala süren uçuş yasağı, uçağın normal prosedürle teslimatını, yani Amerikan Savunma Sözleşmeleri Yürütme Kurumu (DCMA) test pilotlarınca kabul uçuşu yapılarak teslim alınmasını engelliyor. Ayrıca Lockheed Martin tarafından bitirilen, ancak boyası atılmadan önce teste çıkarılacak olan uçaklar da aynı yasak sebebiyle test edilemiyorlar.

Teknik olarak 6 uçak tamamlanmış ve 4′ü teslim edilmiş olmasına rağmen vizeyi alamadı: Bunlardan ikisi (4182 ve 4183) Lockheed Martin tarafından da uçurulamadığı için, radara yakalanmama özelliği sağlayan boyası da atılmamış halde, astarıyla duruyor. Diğer dördü ise son halini aldı, ancak kabul testini bekliyor. Hava Kuvvetleri F-22′lerin uçmasına izin verdiğinde uçaklar Virginia'daki Langley Hava Kuvvetleri Üssü'ne uçacaklar.

4182 ve sonraki uçaklar her hangi bir test uçuşu yapmadığından uçakların son görünmezlik kaplamalarını yapılmıyor. Kaplamalar sadece son uçuş testleri yapıldıktan sonra uygulanıyor. Görünmezlik kaplamaları uygulanmadan önce uçaklar sadece astar kaplamayla uçuyor.

Uçuş yasağının sebebi: Oksijen jeneratör Sistemi

Honeywell yapımı Oksijen Jeneratör Sistemi'nde (OBOGS) bilinmeyen bir arızanın çıkmasının ardından F-22 Raptor'lar 3 Mayıs'tan beri uçamıyorlar.

Hava Muharebe Komutanlığı (ACC) Komutanı General William M. Fraser, Oksijen Jeneratör Sistemi'nde ortaya çıkan sorunun ardından geçici uçuş yasağını başlattı ve e sınıfı güvenlik soruşturmasını kendisi yürütüyor. Soruşturma ocak ayında başlamıştı ve aynı oksijen jenaratör sistemini içeren A-10, F-15E, F-16, F-22, F-35 ve T-6 uçaklarını da ilgilendiriyor. Ancak bunlardan sadece F-22′ye yasak geldi. Uçuş yasağı tüm F-22 mürettebatını kapsıyor ancak Edwards AFB, California'daki test pilotları bu yasaktan muaflar. Üste ne tür testlerin yapıldığı söylenmiyor.

Uçuş yasağı, F-22 pilotlarının operasyonel hazırlık oranlarını düşürüyor. Amerikan Hava Kuvvetleri şimdilik bu sorunu simulatörlerle halletse de yetkililer bu durumla ilgili olarak simulatörlerin yüksek-G manevralı, gerçek görüşlü, anlık kararlar gerektiren dinamik bir ortam sağlayamaması sebebiyle gerçek uçuşun yerini tutamayacağını belirtiyorlar.

Uçuş yasağı Lockheed Martin'i de vurdu: ABD Hava Kuvvetlerine teslim edilmesi gereken son F-22 Raptor'ların teslimatı da F-22′lere uçuş yasağı getirilmesi sonrasında durduruldu.

ABD Hava Kuvvetleri'ne teslim edilecek F-22′ler, kimisi hazır, kimisi ise astarıyla olmak üzere ABD ordusu'na teslim edilmeyi bekliyorlar. Daha önce "F-22′ler yerde" (http://www.savunmasanayi.net/f-22ler-yerde/f-22ler-yerde/) haberi ile duyurduğumuz uçuş yasağı, F-22 teslimatlarına da ket vurdu.

Uçağın üreticisi Lockheed Martin, Marietta, Ga'daki tesislerinde üretime devam etmesine rağmen, üretime bitmiş uçakların teslimatını yapamıyor. F-22′ler için hala süren uçuş yasağı, uçağın normal prosedürle teslimatını, yani Amerikan Savunma Sözleşmeleri Yürütme Kurumu (DCMA) test pilotlarınca kabul uçuşu yapılarak teslim alınmasını engelliyor. Ayrıca Lockheed Martin tarafından bitirilen, ancak boyası atılmadan önce teste çıkarılacak olan uçaklar da aynı yasak sebebiyle test edilemiyorlar.

Teknik olarak 6 uçak tamamlanmış ve 4′ü teslim edilmiş olmasına rağmen vizeyi alamadı: Bunlardan ikisi (4182 ve 4183) Lockheed Martin tarafından da uçurulamadığı için, radara yakalanmama özelliği sağlayan boyası da atılmamış halde, astarıyla duruyor. Diğer dördü ise son halini aldı, ancak kabul testini bekliyor. Hava Kuvvetleri F-22′lerin uçmasına izin verdiğinde uçaklar Virginia'daki Langley Hava Kuvvetleri Üssü'ne uçacaklar.

4182 ve sonraki uçaklar her hangi bir test uçuşu yapmadığından uçakların son görünmezlik kaplamalarını yapılmıyor. Kaplamalar sadece son uçuş testleri yapıldıktan sonra uygulanıyor. Görünmezlik kaplamaları uygulanmadan önce uçaklar sadece astar kaplamayla uçuyor.

Uçuş yasağının sebebi: Oksijen jeneratör Sistemi

Honeywell yapımı Oksijen Jeneratör Sistemi'nde (OBOGS) bilinmeyen bir arızanın çıkmasının ardından F-22 Raptor'lar 3 Mayıs'tan beri uçamıyorlar.

Hava Muharebe Komutanlığı (ACC) Komutanı General William M. Fraser, Oksijen Jeneratör Sistemi'nde ortaya çıkan sorunun ardından geçici uçuş yasağını başlattı ve e sınıfı güvenlik soruşturmasını kendisi yürütüyor. Soruşturma ocak ayında başlamıştı ve aynı oksijen jenaratör sistemini içeren A-10, F-15E, F-16, F-22, F-35 ve T-6 uçaklarını da ilgilendiriyor. Ancak bunlardan sadece F-22′ye yasak geldi. Uçuş yasağı tüm F-22 mürettebatını kapsıyor ancak Edwards AFB, California'daki test pilotları bu yasaktan muaflar. Üste ne tür testlerin yapıldığı söylenmiyor.

Uçuş yasağı, F-22 pilotlarının operasyonel hazırlık oranlarını düşürüyor. Amerikan Hava Kuvvetleri şimdilik bu sorunu simulatörlerle halletse de yetkililer bu durumla ilgili olarak simulatörlerin yüksek-G manevralı, gerçek görüşlü, anlık kararlar gerektiren dinamik bir ortam sağlayamaması sebebiyle gerçek uçuşun yerini tutamayacağını belirtiyorlar.

Uçuş yasağı Lockheed Martin'i de vurdu: ABD Hava Kuvvetlerine teslim edilmesi gereken son F-22 Raptor'ların teslimatı da F-22′lere uçuş yasağı getirilmesi sonrasında durduruldu.

ABD Hava Kuvvetleri'ne teslim edilecek F-22′ler, kimisi hazır, kimisi ise astarıyla olmak üzere ABD ordusu'na teslim edilmeyi bekliyorlar. Daha önce "F-22′ler yerde" (http://www.savunmasanayi.net/f-22ler-yerde/f-22ler-yerde/) haberi ile duyurduğumuz uçuş yasağı, F-22 teslimatlarına da ket vurdu.

Uçağın üreticisi Lockheed Martin, Marietta, Ga'daki tesislerinde üretime devam etmesine rağmen, üretime bitmiş uçakların teslimatını yapamıyor. F-22′ler için hala süren uçuş yasağı, uçağın normal prosedürle teslimatını, yani Amerikan Savunma Sözleşmeleri Yürütme Kurumu (DCMA) test pilotlarınca kabul uçuşu yapılarak teslim alınmasını engelliyor. Ayrıca Lockheed Martin tarafından bitirilen, ancak boyası atılmadan önce teste çıkarılacak olan uçaklar da aynı yasak sebebiyle test edilemiyorlar.

Teknik olarak 6 uçak tamamlanmış ve 4′ü teslim edilmiş olmasına rağmen vizeyi alamadı: Bunlardan ikisi (4182 ve 4183) Lockheed Martin tarafından da uçurulamadığı için, radara yakalanmama özelliği sağlayan boyası da atılmamış halde, astarıyla duruyor. Diğer dördü ise son halini aldı, ancak kabul testini bekliyor. Hava Kuvvetleri F-22′lerin uçmasına izin verdiğinde uçaklar Virginia'daki Langley Hava Kuvvetleri Üssü'ne uçacaklar.

4182 ve sonraki uçaklar her hangi bir test uçuşu yapmadığından uçakların son görünmezlik kaplamalarını yapılmıyor. Kaplamalar sadece son uçuş testleri yapıldıktan sonra uygulanıyor. Görünmezlik kaplamaları uygulanmadan önce uçaklar sadece astar kaplamayla uçuyor.

Uçuş yasağının sebebi: Oksijen jeneratör Sistemi

Honeywell yapımı Oksijen Jeneratör Sistemi'nde (OBOGS) bilinmeyen bir arızanın çıkmasının ardından F-22 Raptor'lar 3 Mayıs'tan beri uçamıyorlar.

Hava Muharebe Komutanlığı (ACC) Komutanı General William M. Fraser, Oksijen Jeneratör Sistemi'nde ortaya çıkan sorunun ardından geçici uçuş yasağını başlattı ve e sınıfı güvenlik soruşturmasını kendisi yürütüyor. Soruşturma ocak ayında başlamıştı ve aynı oksijen jenaratör sistemini içeren A-10, F-15E, F-16, F-22, F-35 ve T-6 uçaklarını da ilgilendiriyor. Ancak bunlardan sadece F-22′ye yasak geldi. Uçuş yasağı tüm F-22 mürettebatını kapsıyor ancak Edwards AFB, California'daki test pilotları bu yasaktan muaflar. Üste ne tür testlerin yapıldığı söylenmiyor.

Uçuş yasağı, F-22 pilotlarının operasyonel hazırlık oranlarını düşürüyor. Amerikan Hava Kuvvetleri şimdilik bu sorunu simulatörlerle halletse de yetkililer bu durumla ilgili olarak simulatörlerin yüksek-G manevralı, gerçek görüşlü, anlık kararlar gerektiren dinamik bir ortam sağlayamaması sebebiyle gerçek uçuşun yerini tutamayacağını belirtiyorlar.

Uçuş yasağı Lockheed Martin'i de vurdu: ABD Hava Kuvvetlerine teslim edilmesi gereken son F-22 Raptor'ların teslimatı da F-22′lere uçuş yasağı getirilmesi sonrasında durduruldu.

ABD Hava Kuvvetleri'ne teslim edilecek F-22′ler, kimisi hazır, kimisi ise astarıyla olmak üzere ABD ordusu'na teslim edilmeyi bekliyorlar. Daha önce "F-22′ler yerde" (http://www.savunmasanayi.net/f-22ler-yerde/f-22ler-yerde/) haberi ile duyurduğumuz uçuş yasağı, F-22 teslimatlarına da ket vurdu.

Uçağın üreticisi Lockheed Martin, Marietta, Ga'daki tesislerinde üretime devam etmesine rağmen, üretime bitmiş uçakların teslimatını yapamıyor. F-22′ler için hala süren uçuş yasağı, uçağın normal prosedürle teslimatını, yani Amerikan Savunma Sözleşmeleri Yürütme Kurumu (DCMA) test pilotlarınca kabul uçuşu yapılarak teslim alınmasını engelliyor. Ayrıca Lockheed Martin tarafından bitirilen, ancak boyası atılmadan önce teste çıkarılacak olan uçaklar da aynı yasak sebebiyle test edilemiyorlar.

Teknik olarak 6 uçak tamamlanmış ve 4′ü teslim edilmiş olmasına rağmen vizeyi alamadı: Bunlardan ikisi (4182 ve 4183) Lockheed Martin tarafından da uçurulamadığı için, radara yakalanmama özelliği sağlayan boyası da atılmamış halde, astarıyla duruyor. Diğer dördü ise son halini aldı, ancak kabul testini bekliyor. Hava Kuvvetleri F-22′lerin uçmasına izin verdiğinde uçaklar Virginia'daki Langley Hava Kuvvetleri Üssü'ne uçacaklar.

4182 ve sonraki uçaklar her hangi bir test uçuşu yapmadığından uçakların son görünmezlik kaplamalarını yapılmıyor. Kaplamalar sadece son uçuş testleri yapıldıktan sonra uygulanıyor. Görünmezlik kaplamaları uygulanmadan önce uçaklar sadece astar kaplamayla uçuyor.

Uçuş yasağının sebebi: Oksijen jeneratör Sistemi

Honeywell yapımı Oksijen Jeneratör Sistemi'nde (OBOGS) bilinmeyen bir arızanın çıkmasının ardından F-22 Raptor'lar 3 Mayıs'tan beri uçamıyorlar.

Hava Muharebe Komutanlığı (ACC) Komutanı General William M. Fraser, Oksijen Jeneratör Sistemi'nde ortaya çıkan sorunun ardından geçici uçuş yasağını başlattı ve e sınıfı güvenlik soruşturmasını kendisi yürütüyor. Soruşturma ocak ayında başlamıştı ve aynı oksijen jenaratör sistemini içeren A-10, F-15E, F-16, F-22, F-35 ve T-6 uçaklarını da ilgilendiriyor. Ancak bunlardan sadece F-22′ye yasak geldi. Uçuş yasağı tüm F-22 mürettebatını kapsıyor ancak Edwards AFB, California'daki test pilotları bu yasaktan muaflar. Üste ne tür testlerin yapıldığı söylenmiyor.

Uçuş yasağı, F-22 pilotlarının operasyonel hazırlık oranlarını düşürüyor. Amerikan Hava Kuvvetleri şimdilik bu sorunu simulatörlerle halletse de yetkililer bu durumla ilgili olarak simulatörlerin yüksek-G manevralı, gerçek görüşlü, anlık kararlar gerektiren dinamik bir ortam sağlayamaması sebebiyle gerçek uçuşun yerini tutamayacağını belirtiyorlar.

http://www.savunmasanayi.net/f-22-teslimatlari-durduruldu/f-22-teslimatlari-durduruldu/ Mesajı Paylaş

#21
19 Mar, 2012 | Kategori: Kısa Kısa / Özet Haber | kilincoezge@googlemail.com

Safkan bir 'sinsi' (stealth) teknoloji harikası olan F-22 Raptor tipi av-önleme uçağının üreticisi Lockheed Martin, 187. uçağın prodüksiyonunu da tamamladı ve 4195 üretim nolu son uçak da montaj üretim hattını terkederek test pilotu Bred Luedke pilotajında ilk deneme uçuşu için havalandı.

1992 yılında meydana gelen ve uçağın ilk prototipi olan YF-22 kazası haricinde, bugüne dek 2004, 2009 ve 2010 yıllarında olmak üzere toplam üç F-22 Raptor düştü ve kazalarda iki pilot öldü (öte yandan son kazada düşen uçağın pilotu Yzb. Jeffrey Haney'in cesedi hala bulunamadı).

F-22 Raptor, artık kullanım dışı olan F-117 Night Hawk tipi taktik bombardıman ve dünyanın en pahalı seri üretim uçağı olan B-2 Spirit gibi stratejik bombardıman uçakları gibi, radar yansıması/kesiti (RCS değeri) son derece düşük 'safkan' bir 'stealth' platformu ve bu yüzden ABD dışında istisnasiz hiç bir ülkeye satılmadı.

4195 üretim nolu 187. ve son F-22 Raptor Mesajı Paylaş
Özgürlük için Pardus...

19 May, 2012

ABD'nin av-önleme maksatlı en modern taktik savaş jeti F-22 Raptor, pratikteki 'hava üstünlük uçagı' lakabını halen hakedememeye devam ediyor.

Yıllardır F-22′nin pilotlarının oksijenli hava transferi mekanızmasında sorunlar yaşadığı biliniyordu. Fakat şimdi F-22 pilotları resmen ABD basınına durumdan şikayetçi ve rahatsız olduklarını yansıtınca, durum daha da ciddi bir hal aldı ve ABD Savunma Bakani Leon Panetta duruma birinci elden bizzat el koymak zorunda kaldı.

Buna geçici bir önlem olarak, söz konusu teknolojik sorun çözümlenmeden, tüm F-22 uçaklarının üslerinden uzağa uçuşlarına kısmi yasak getirildi. Buna gerekçe olaraksa, olası bir oksijen transferi sorununda F-22 pilotunun havalandığı üsse hızla dönerek mecburi iniş yapabilme olanağının sağlanabilmesi gerekçe gösterildi.

Bugüne dek en az bir prototip düşüşü haricinde, 2004, 2009 ve 2010 yıllarında da üç adet seri üretim F-22 jeti düştü ve bu bağlamda iki pilot hayatını kaybetti. Nitekim konuyla ilgili olarak son kazadaki pilot Yzb. Jeffrey Hanney'in bir gece uçuşu sırasında söz konusu oksijen transfer sorunu yüzünden kazaya yol açtığı tahmin ediliyor. Öte yandan Kasım 2010 tarihinde F-22 Raptor uçağı ile düşen Yzb. Hanney'in cesedi bugüne dek hala bulunamadı.

Yukarıda adı geçen söz konsu kısmi uçus yasağı, Alaska'da konuşlu olan F-22′ler açısından çok daha kapsamlı. O kadarki F-22′ler aktif av-önleme görevinden men edilerek şimdilik çekildiler ve bu görevi yeniden F-15C/D uçakları devraldı.http://www.savunmasanayi.net/f-22ye-yine-ucus-yasagi/f-22ye-yine-ucus-yasagi/ Mesajı Paylaş
Özgürlük için Pardus...

F-22 Uçakları Modernize Ediliyor



Lockheed Martin ABD Hava Kuvvetleri F-22 filolarındaki 185 savaş uçağını, uçak başına 37.4 milyon $ bir ortalama maliyetle modernize etmek için bir sözleşme imzaladı. Sözleşmenin toplam değeri 6,9 milyar dolar. Çalışmanın 20 Þubat 2023 tamamlanması öngörülüyor.

DefenceTurk.com Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Modernizasyon'un içeriği hakkında bilgi varmı..? Mesajı Paylaş

Henüz çok net bir bilgiye ulaşamadım. Gelişmiş silahlar, multi-spektral sensörler, gelişmiş ağ teknolojisi ve anti-karıştırıcılar  vs özelliklerle yetenekleri artırılacakmış. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Raptorlar Rus Uçaklarını Önledi



Kuzey Amerika Hava Savunma Komutanlığı sözcüsü Yarbay Michael Jazdyk geçtiğimiz cuma günü yaptığı açıklama ile iki F-22 savaş uçağının Alaska kıyılarına yaklaşan Rus uçaklarına önleme görevi gerçekleştirdiğini bildirdi. Rus uçakları Çarşamba sabahı 7 civarı Alaska sahillerine 55 deniz mili mesafeye kadar yaklaştılar. Uçakların 2 Il-78 tanker uçağı, 2 Mig-31 savaş uçağı ve 2 Tu-95 uzun menzilli bombardıman uçağı oldukları tespit edildi. Bu uçaklar Amerikan uçakları önleme görevi için havalandıktan sonra güneye yönelerek Rusya'daki üslerine geri döndüler.

DefenceTurk.com Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

#27
F-22'ler Rus Uçaklarını Önledi

ABD'li askeri yetkililer Cuma günü yaptıkları açıklama ile 2 F-22 savaş uçağının Alaska yakınlarında uçan 6 Rus askeri uçağını önlediğini duyudular. Kuzey Amerika Hava Savunma Komutanlığı (NORAD) sözcüsü; olayın Çarşamba sabahı 07:00 civarında Alaska kıyılarına 55 deniz mili mesafede gerçekleştiğini belirtti.

Rus uçaklarının iki IL-78 yakıt ikmali tankeri, iki Mig-31 savaş uçağı ve iki Tu-95 Bear uzun menzilli bombardıman uçağı oldukları belirlendi. Rus uçakları F-22'ler ile karşılaştıktan sonra rotalarını geldikleri Rusya yönüne çevirerek uzaklaştılar.

Perşembe günü de Kanada savaş uçakları Rus bombardıman uçaklarını önlemişti. İki CF-18 Beaufort Denizi'nde 01:30'da, Kanada sahillerine 40 deniz mili mesafede iki uzun menzilli Tu-95 Rus bombardıman uçağını engellemişti.

DefenceTurk.com
Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Honolulu da bir F22 iniş takımlarında çıkan yangın sebebiyle iniş takımları açık olmadan iniş yapmış,çok büyük hasar görmemiş gibi gözüküyor.

Haberde çok fazla detay yok maalesef,bulursam ekleyeceğim



http://www.military-informant.com/news/7982-f-22a-sovershil-avarijnuyu-posadku-na-bryukho.html Mesajı Paylaş

#29
Patlayan lastiğin maliyeti 1,8 milyon dolar!
Amerikan Hava Kuvvetleri'nin en pahalı savaş uçağı F-22, inişte patlayan lastik nedeniyle pistten çıktı. Uçakta 1,8 milyon dolarlık hasar meydana geldi.

Alaska'daki Elmendorf Hava Üssü'nden kalkıştan sonra uçak Honolulu'daki üsse gitti. F-22A, görevini tamamlayıp inişe geldiğinde sol ana iniş takım lastiği patladı. Tekerlek ana iniş takımından ayrılması üzerine uçak sol kanadı üzerine yatmaya başladı.

Pilot F-22'yi pist içinde tutmayı başarırke iniş takımı koparak uçaktan ayrıldı. Yapılan inceleme sonrasında uçakta 1,8 milyon dolarlık hasar meydana geldiği bildirildi.

Bir önceki iniş kazası, 7 Aralık 2012 tarihinde meydana gelmişti.

Kaynak: www.kokpit.aero
http://kokpit.aero/f-22-kaza-yapti Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz