Öyle kısır bir döngü içinde yazıyorsun ki, önermen tamamen pratikler dışı. F-104'un her zaman yüksekten düşmanın arkasına geçip vuracağı, F-4ün her zaman üstün radarı, hız ve gücü ile füzeleri ile işi bitireceği kabulleri gibi. Yok wvr girecekse vurulsun düşsün daha iyiymiş, F-22nin RKA sı Kaandan daha iyi, bırak Murad radarını, MESA bile F-22 yi o menzilden yakalayabilir mu acaba. Adamların yarın F-
Irst+eots+bürfis sensör füzyonunun kapasitesine atıfta bulundum
F22 de sadece radar var
F35 de eots ve radar var
Kaan'da eots,ırst ve radar var
En iyi sensör gurubu bizde eğer bu sensör grubu ile wvr'ye giriyor isek uçağı bir zahmet çöpe atalım diyorum.
Yada isteselerde istemeselerdr wvr nın ötesinde birbirini görecekler.
Aynı şekil en kısa dönüş yarıçapına sahip uçak olarak planlanıyor neden enerji kaybetsin yada döndükten sonra neden bu enerjiyi yakalamasın
Aynı motora aynı ebatlara üç aşağı beş yukarı sahip f15 2.5 mach hız yapıyorsa.
Bizim uçak neden füzelerini ateşledikten sonra mach2 yada mach 2.5 ile tam tornistan yapamasın.
Dediğim gibi wvr menzilininde altında top menziline girmek zorunda kalıyorsa pilot bir zahmet eject yapsın.
Ayrıca onlar f24 F25 yaptığında sende cengizi teomanı yapıp önlerine koyacan😁
Ayrıca koskaca, pasparlak F35 örneği kısaca önümüzde dururken ve berbat kinematik değerlere sahip F35 in asla itdalasına girmeyeceğini ve buna ihtiyaç duymadığını varsıyorsak ve bu varsayımlara sahip f35 tüm hava kuvvetlerinin belkemiğini oluşturacakken ve asla it dalaşına girmeyecekken sahi bizim Kaan daha iyi sensör grubu ve daha iyi kinematik değerlerle neden itdalaşına girmek zorunda kalıyor bunu açıklayın lütfen...