Saab JAS 2100N "Super Talon"

Başlatan BLACKHAWK, 23 Aralık 2010, 15:45:25

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Saab JAS 2100N "Super Talon"



3D Link: http://sketchup.google.com/3dwarehouse/details?mid=647e76622faa22b626b85a24a73a298a&ct=mdrm&prevstart=0

İnternette gezinirken böyle bir uçağa rastladım tasarımı beğendim gayet güzel olmuş F-35 F-22 karışımı bir şey burda paylaşayım dedim. :) Mesajı Paylaş
  • Gösterim 12,068 
  • Tasarımlar
  • 17 Yanıtlar



Saabla ortaklık kurulabilir demiştim hatta bir uçağın tasarım sürecinde olduğunuda söylemiştim.Uçak bu olmalı.İngilizlerlede motor işbirliğine girilirse bu uçak işimizi görebilir.

Tabi motordan sonra en önemli parça radar.Aselsanın aesa radarı üretmesi lazım.2011 tiha sar,2014 uydu sar projelerinden sonra 2016-2020 dönemi için aesa radarı hedeflenmeli. Mesajı Paylaş

Neden üzerinde İsveç'in değil de Danimarka'nın sembolleri var. Daha çok Gripenle Drakenin karışımı birşey olmuş. :) Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Türkiye Savas Ucagini Milli Teknoloji ile gelistirmesi lazim. Yabanci Ülkeden alinan her Teknolojik Alt yapi Manipulasyonlara aciktir. Bize sattigi Planlarda SAAB Temsil 10.000 Ucus Saatinden sonra kirilan özel kirim noktalari saklayabilir. Bizde bunlari fark etmeden Ucaklarimiza ekleyebiliriz. Sonucta Danimarka ve Isvec ve Norvec Türk Milletine Düsman tavirlariyla bilinen Ülkelerdir.

Bu nedenden sakincali buluyorum. Teknolojik Altyapiyi ancak Pakistan ve Güney Kore gibi Ülkelerden saglayabiliriz. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Dumlupinar99 - 02 Mayıs 2013, 13:50:36
Türkiye Savas Ucagini Milli Teknoloji ile gelistirmesi lazim. Yabanci Ülkeden alinan her Teknolojik Alt yapi Manipulasyonlara aciktir. Bize sattigi Planlarda SAAB Temsil 10.000 Ucus Saatinden sonra kirilan özel kirim noktalari saklayabilir. Bizde bunlari fark etmeden Ucaklarimiza ekleyebiliriz. Sonucta Danimarka ve Isvec ve Norvec Türk Milletine Düsman tavirlariyla bilinen Ülkelerdir.

Bu nedenden sakincali buluyorum. Teknolojik Altyapiyi ancak Pakistan ve Güney Kore gibi Ülkelerden saglayabiliriz.

Tekerleği yeniden icad etmeye çalışmaya gerek yok. Büyük zaman kaybı. Saab'ın havacılık teccrübesi oldukça iyi. Ekonomik olarak da zor durumdalar. Bunları değerlendirmek iyi oldu.  Gizli birşey olacağını sanmam. Sonuçta ticari ürün. Kötü reklam olur kendileri için. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

SAAB kendisini Emine alir, cünkü bize satacagi Tasarim kendi Ürettim hattinda kullandigi tasarimla ayni olmayacak. Temsil söyle saklayabilirler Kirim Noktalarini.



Bizim ürettiklerimiz düserse SAAB Türk Iscilerini ve düsük Kalite Stabdardlarimizi bahane gösterir.

Ticari Ürün deyip gecmeyin. Avrupa icin bunlar Stratejik Meselelerdir. Saab bize kosulsz bir sekilde Savas Teknolojisi satamaz. Bu Avrupanin Intihari olur. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Dumlupinar99 - 02 Mayıs 2013, 14:16:38
SAAB kendisini Emine alir, cünkü bize satacagi Tasarim kendi Ürettim hattinda kullandigi tasarimla ayni olmayacak. Temsil söyle saklayabilirler Kirim Noktalarini.



Bizim ürettiklerimiz düserse SAAB Türk Iscilerini ve düsük Kalite Stabdardlarimizi bahane gösterir.

Ticari Ürün deyip gecmeyin. Avrupa icin bunlar Stratejik Meselelerdir. Saab bize kosulsz bir sekilde Savas Teknolojisi satamaz. Bu Avrupanin Intihari olur.

Yok böyle birşey. Saab iflasın eşiğinde. Ya yok olacak, ya da böyle fırsatları değerlendirecek. Bunun Avrupa'nın stratejisitle alakası da yok. Hiçbirşey böyle saklanmaz. Sadece gözle kontrol edilmiyor uçaklar. Kimse düşük işçilik vs bahane de gösteremez. F-16 üretimimizde bile diğer ülkelerdeki üretime göre çok daha kaliteli üretim gerçekleştirdiğimizi de herkez biliyor. Uçaktan bahsediyoruz ayrıca, araba kaportası vs değil. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Saab Iflasin Esiginde olabilir ama Silah Satislari yinede Stratejik bir Karardir ve Isvec Meclisinin Onayini gerektirir. Isvec zengin bir Ülke, bir SAAB batar onun yerine Scania gecer, baska bir Marka gecer. Fark etmez.

Cok kaliteli Üretim felan gerceklestirmedik 240 üretilen F16dan 40 tanesi Kaza Kirima ugradi. Bu 20% gibi yüksek bir Rakamdir. Baris Zamaninda bukadar Ucak kaybeden baska Ülke ancak Hindistandir.

Türklere sadece Lockhead Martinden Zertifika verildi, o sertifikada Planlara 100% uydugu belirtilmis sadece. Bu Planlarin ve yapilan Iscilik Kalitesini ölcmez ve sadece Siyasi Göz boyama amacli bir Uygulamadir, bizim Sirtimizi sivazlamak icin.

TAI bunun Farkina varmis ve F16larimizi modernizasyondan gecirme Mecburiyeti duymus. Ilk F16larimizi 80lerde aldik ve 30 Senede Elimizde cürüyüp gittiler. ABDde üretilen F4 Phantomlar 50, 60 senelik bedene sahip olduklari halde hala ucuyorlar..

Bize burda büyük bir Kazik atildi ve maalesef farkinda bile degiliz. Mesajı Paylaş

#8
Alıntı yapılan: Dumlupinar99 - 02 Mayıs 2013, 15:55:02
Saab Iflasin Esiginde olabilir ama Silah Satislari yinede Stratejik bir Karardir ve Isvec Meclisinin Onayini gerektirir. Isvec zengin bir Ülke, bir SAAB batar onun yerine Scania gecer, baska bir Marka gecer. Fark etmez.

Cok kaliteli Üretim felan gerceklestirmedik 240 üretilen F16dan 40 tanesi Kaza Kirima ugradi. Bu 20% gibi yüksek bir Rakamdir. Baris Zamaninda bukadar Ucak kaybeden baska Ülke ancak Hindistandir.

Türklere sadece Lockhead Martinden Zertifika verildi, o sertifikada Planlara 100% uydugu belirtilmis sadece. Bu Planlarin ve yapilan Iscilik Kalitesini ölcmez ve sadece Siyasi Göz boyama amacli bir Uygulamadir, bizim Sirtimizi sivazlamak icin.

TAI bunun Farkina varmis ve F16larimizi modernizasyondan gecirme Mecburiyeti duymus. Ilk F16larimizi 80lerde aldik ve 30 Senede Elimizde cürüyüp gittiler. ABDde üretilen F4 Phantomlar 50, 60 senelik bedene sahip olduklari halde hala ucuyorlar..

Bize burda büyük bir Kazik atildi ve maalesef farkinda bile degiliz.

Malesef bu konular hakkında bilgi sahibi değilsiniz. Sıfır hatayla üretilen F-16 sayısı bizde en fazla. Uçaklar çürüyüp gitmiyorlar. Her uçağın belirli bir süre sonra modernizasyona ihtiyacı vardır. Bütün ülkelerdeki  bütün savaş uçaklarının. Bizdeki durum da aynen böyle. TAI'nin farkına varması ve böyle karar vermesi diye bir durum asla söz konusu değil yani.

ABD'de üretilen Phantomlar da artık uçamıyorlar. Çoğu ülke artık kullanmıyor. Kullanan bizim gibi ülkelerde de son zamanlarını yaşıyorlar. O uçaklar da kapsamlı bir modernizasyondan geçirildiler. Kullanığımız phantomlar da düşüyor. Başka ülkelerdeki hava kuvvetlerindeki F-16'lar veya başka uçaklar da düşüyor. Mesela ABD geçtiğimiz aylarda 2 F-16 daha kaybetti. Bizim son kazamız ne zamandı?

Kaza kırım oranı da yüksek değil. Özellikle bizim gibi çok yüksek uçuş saatine sahip bir hava kuvvetleri için yüksek bir rakam değil.

Saab kendi uçağımızı yapak için yerinde bir seçim. Küreselleşen dünyada bu işler artık böyle oluyor. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

#9
ABD Hava Kuvvetleri bizden cok daha fazla ucus saatine sahip oldugu halde Bugüne kadar üretilen 2300 Adet F16dan sadece 321 Adetini kaybettiler. Bu 13% gibi düsük bir Rakam ediyor.

Derin Bilgi Sahibi degilim evet haklisiniz, ama Akil var Mantik var. ABDnin Türkiye icin tasarladigi ve bizde montaj edilen F16, ABD Ordusu icin üretilen F16yla esit degildir bence. Bu ABD acisindan Ahmaklik olur.

Kaza Kirimlarin cogu yüksek G Kuvvetleri Manevralarinda olmadimi? Iyi arastirmak gerek bunu. Bence Kazalarin cogu bu bize verilen Ucaklarin ABD F16si kadar dayanikli olmadigindan kaynaklanmistir.

ABD Bastan cürük yapiyorki devamli modernizasyona ve yeni Destek Paketlerine ihtiyac duysun Müsterileri diye. Bence bu Gercektir ve Mantikla yaklasirsak bu ABDnin yapabilecegi en akilli Politikadir kendi acisindan. Hem potansiyel Düsmanlarinin SIlahlarini kontrol eder, hemde kendi Ekonomisini ayakta tutar. ABDicin kendi Hegemonyasinin kontrolünde olmayan her Ülke potansiyel bir Düsmandir.

Küresselesen Dünyadayiz katiliyorum, bu durum böyle maalesef. Ama ben bunlari niye belirtiyorum, cünkü milli Silah Rüyasina kapilmayalim artik. Tankimizin, Ucagimizin, Helikopetrimizin Ana Parcalari, Kritik Parcalari hala ABDden ve Avrupadan geldigi sürece biz olasi bir Savasta Bu Güclerle Boy ölcemeyiz. Bu Fikirden ne kadar cabuk vaz gecersek okadar sagliklidir bizim icin. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz