EF2000 EUROFIGHTER TYPHOON

Başlatan Felix, 07 Nisan 2009, 22:01:33

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: serkan1976 - 15 Kasım 2024, 10:18:49Başından beri benim Hürjet için istediğim motor EJ-200 'dü...Tüm yumurtaları aynı sepete( ABD uçak ve motorları) koymaya bayılıyoruz.

Tek EJ-200 motora uygun bir tasarım harika olurdu...


F-404 ;

Maximum itki: 11,000 lbf (48.9 kN) asgari itki. 17,700 lbf (78.7 kN) artyakıcılı


EJ-200;

Azami itki: 60 kN (13.500 lbf) ve 90 kN (20.200 lbf) (art yakıcı ile)

EJ-200 için de konsorsiyum onay vermesi gerekiyor mu? Yoksa sadece İngiltere insiyatif alıp bu işi halledebiliyor mu? Amerika'nın istemediği bir şeye İngiltere'nin izin veriyor olması biraz fazla iyimser geliyor yine de. Mesajı Paylaş

Eğitim uçağı için EJ maliyetli karışık bir motor olabilir. İngiltere ve İspanya Hürjet'e yönelirse ve EJ-200 kullanmak isterse Almanya Hürjet'e hayır dese bile, motor entegrasyonuna evet demek zorunda kalabilir. Tabi İtalya kendisi rakip uçağa sahip olduğu için böyle bir oluşum içinde yer almayacaktır. Mesajı Paylaş

#1182
İngiliz Savvunma Bakanı Tusaş'ı ziyaret etti.
Gelen bilgilere göre, EF2000'lerin F16V70'lerden önce Türk Hava Kuvvetletine intikalinin olacağı söyleniyor.
İngiliz Bakan'ın TUSAŞ'a yaptığı ziyaret, hibrit bir satın almanın da izlenebileceğine dair ipuçları veriyor. Türkiye'nin Eurofighter'ların son versiyonunu istediği biliniyor. Öte yandan, Türk Savunma Bakanlığı acil ihtiyacın, kullanılmış bir gurup uçağın alımıyla karşılanması için bazı savaş uçaklarını ikinci el olarak satın almayı değerlendirebilir; bu şekilde Eurofighter'lar TUSAŞ tesislerinde modernize edilebilirken maliyet daha düşük olacak ve tüm filoyu tamamlamak daha az zaman alacaktır deniyor.

https://turdef.com/article/british-secretary-of-state-for-defence-healey-visits-tusas Mesajı Paylaş

Tranch-1/2 ikinci el alınırsa ben bunların Türk modernizasyonundan Türk radar ve aviyonikleri ile geçmesini tercih ederim. Murad yazılımı ile seneye hazır olursa geç kalınmış sayılmaz. İngiltere kaynak kodlarını verirse bizim kendi modernizasyon ve entegrasyonumuz daha ucuza da mal olabilir. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: mehmet05 - 15 Kasım 2024, 15:48:48Tranch-1/2 ikinci el alınırsa ben bunların Türk modernizasyonundan Türk radar ve aviyonikleri ile geçmesini tercih ederim. Murad yazılımı ile seneye hazır olursa geç kalınmış sayılmaz. İngiltere kaynak kodlarını verirse bizim kendi modernizasyon ve entegrasyonumuz daha ucuza da mal olabilir.
Tranche-1'ler çok kısıtlı kabiliyetli uçaklar. Tranche 3'e devişirilmeleri o kadar masraflı ki, İspanyollar, yanlış anımsamıyorsam, Tranche-2'ye ancak yükseltebildiler. İngilizler ise ellerindeki tüm Tranche-3'leri ECRS-MK2 radarıyla donatıp, uçakları en üst düzeye çıkarmak için, değeri 1 milyar doların üzerinde bir proğram başlattılar. Bu radar, şu anda kullanılan en üstün radar sistemi olarak iddia ediliyor. En önemli özelliklerinden birisi de EH kabiliyetleri. Hasım uçağın elektronik devrelerini bozabilmenin dışında kendisini hasım uçakların radarlarına görünmez kılabiliyor.
Hangi versiyon Typhoon'u alıp, hangi kademeye yükselteceğimizde önemli.

https://euro-sd.com/2024/09/major-news/40554/ecrs-mk2-radar-first-flight/#:~:text=The%20ECRS%20Mk2%20radar%20will,has%20also%20been%20progressing%20apace.
Mesajı Paylaş

Kullanılmış Eurofighter istemiyoruz...

Yıllarca ABD'nin hurdalığını yaptık artık yeter...Ne gemi ne uçak ne de tank eskisi istemiyoruz. Mesajı Paylaş

#1186
Tranche 1/2 ile F-16 Block 50 ne farkı var. Tamam çift motorun verdiği artılar yönleri vardır ama ölürüm bu uçak için, müthiş fark yaratacak jet değil. Alınacaksa Tranche 4 alınır, zaten Kuveyt ve Katar siparişi tamamlandıktan sonrası piyasaya sunulacak modeli Tranche 4. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: marmara - 15 Kasım 2024, 17:30:59Tranche 1/2 ile F-16 Block 50 ne farkı var. Tamam çift motorun verdiği artılar yönleri vardır ama ölürüm bu uçak için, müthiş fark yaratacak jet değil. Alınacaksa Tranche 4 alınır, zaten Kuveyt ve Katar siparişi tamamlandıktan sonrası piyasaya sunulacak modeli Tranche 4.

Tamamen aynı düşünüyorum... Trench 1-2 alacaksak CAPTOR-E radarı olmayan bu modelleri reddetmeliyiz. Mesajı Paylaş

@serkan1976 bu dediğin baştan yeni bir uçak yapmak demek. Böyle 2 farklı ekolün motorunu değiştirmek öyle sök tak ile olmuyor. Mesajı Paylaş

Bence, İngilizler bir miktar Tranche-3'ü bize devredip ECRS-MK2 ile bize yollayacaklar. Modernizasyonunu biz yapacağız. Bizim için üretilecek yeni uçakları da kendileri alacak.

Captor-E radarı mekanik eski model bir radar. ECRS-MK1 Almanların ve İspanyolların Hensoldt'tan aldıkları radar. Qatar'ın Tranche-3 uçaklarında ECRS-Mk0 radarı var. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz