İSTANBUL KANALI

Başlatan Subutay, 11 Mayıs 2011, 20:56:20

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: Canik - 20 Eylül 2018, 16:32:28

Yüksekliği boğaz köprüsünden bile fazla olan  400-500 metrelik dev petrol tankerlerinin boğazdan geçmesi riskli değil yani ?Bu gemilerden birisi boğazda yanarsa  yada boğaz köprüsüne çarparsa ne olur hiç düşündünüz mü?Aciliyeti olan çok önemli bir projedir süratle yapılmalıdır zaten yap işlet devret olarak yapılacak maliyet önemli değil!

Iyi guzel de o devasa tankerleri kanaldan gecirecek bir zorunluluk var mi?  Montro antlasmasini acin okuyun, yok kucuk gemi gecer buyuk gemi gecemez diye hirbirsey yok, dogal su yollari tum ticaret gemilerine aciktir.

tankerlerin parali kanali sececegini dusunemiyorum bile, ben olsam bende gecmem beles bogazlar orada dururken, Bulgari, Romeni, Rusu enayi mi? Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Nutuk - 20 Eylül 2018, 21:03:59
Alıntı yapılan: Canik - 20 Eylül 2018, 16:32:28

Yüksekliği boğaz köprüsünden bile fazla olan  400-500 metrelik dev petrol tankerlerinin boğazdan geçmesi riskli değil yani ?Bu gemilerden birisi boğazda yanarsa  yada boğaz köprüsüne çarparsa ne olur hiç düşündünüz mü?Aciliyeti olan çok önemli bir projedir süratle yapılmalıdır zaten yap işlet devret olarak yapılacak maliyet önemli değil!

Iyi guzel de o devasa tankerleri kanaldan gecirecek bir zorunluluk var mi?  Montro antlasmasini acin okuyun, yok kucuk gemi gecer buyuk gemi gecemez diye hirbirsey yok, dogal su yollari tum ticaret gemilerine aciktir.

tankerlerin parali kanali sececegini dusunemiyorum bile, ben olsam bende gecmem beles bogazlar orada dururken, Bulgari, Romeni, Rusu enayi mi?
Hocam anlaşma o günün şartlarına göre imzalanmış yani küçük boyuttaki patlayıcı maddeler sevkiyati yapmayan
gemiler için bugün durum çok daha farklı her açıdan Abd ye rağmen güneyde Abd nin milyarlarca dolar harcayip kurdugu terör ordusunu yok ettik bunları unutmayın. Mesajı Paylaş

#62
@Nutuk
Abi sen kime laf anlatıyorsun , sen bilmez misin bunların sevdiği ve sevmediği şeyler BİRİNİN sevdiği ve sevmediği şeylerdir. O kişi lazım diyorsa bunlar içinde lazımdır. Mesela sor Canik'e bu ülkeye fabrika mı yoksa millet kıraathanesi mi lazım diye kıraathane der. Çünki buna oy verildi. Çünki bu halk kanal İstanbulu , millet kıraathanesini istiyor. Kanaldan geminin geçmesi kimin umrunda. Yakında istedikleri birşeyleri daha planlarlar ve bilmem kaçıncı padişahın hayaliydi diyede millete bir algı operasyonu çekerler. Bu iş böyle ohh kebab. Mesajı Paylaş
TURK OGUZ BEGLERİ BUDUN EÞİDİN. ÜZE TENGRİ BASMASAR , ASRA YİR TELİNMESER , TÜRK BUDUN , İLİNGİN TÖRÜNGÜN KİM ARTATI UDAÇI ERTİ ?

Alıntı yapılan: SKYWOLF - 20 Eylül 2018, 16:23:35
Alıntı yapılan: Canik - 20 Eylül 2018, 16:05:45
Alıntı yapılan: SKYWOLF - 20 Eylül 2018, 15:56:38
Hakikaten projenin gerekli olduğunu söyleyenler bunu neye dayandırarak söylüyorlar. Hiç kimse projenin getirisinden bahsedemiyor! Montrö Anlaşmasına taş koymak vs dışında!

Þöyle düşünelim iki kara yolu var! Bir E5 diğer TEM. Birinden geçiş bedava. Ancak diğeri paralı.  Bedava olan daha eski ve dar. Paralı olan daha yeni ve geniş. Paralı olduğu halde TEM'de trafik yoğunlu azımsanmayacak şekilde. Peki parayı kim kazanıyor?

Gelelim boğaza. İki geçiş olsun. Biri doğal, biri yapay. Doğal olanan geçiş bedava. Üstelik uluslararası anlaşma ile geçiş engellenemez! Yapay olan ise paralı. Muhtemelen diğerine göre daha geniş ve kısa. Kaza riski daha az. Muhtemelen paralı da olsa buradan geçmeyi tercih edenler epey olacaktır. Ancak yapılacak yatırıma değecek mi? O kadar parayı oraya bağlayıp, o parayı geri döndürememek kötü olmaz mı?
Anlaşma o günkü küçük boyutta olan gemiler için imzalanmış bugün geçen ticaret gemilerinin tamamı dev gemiler yani anlaşmaya dahil değiller.Kanal yapılınca büyük gemilerin tamamı kanalı kullanmak zorunda olacak!

Peki maliyetini ne kadar zamanda kurtaracak. Kanal Süveyş kanalı gibi dümdüz çölden değil, koca bir metropolün içerisinde geçecek! İstimlak bedelleri oldukça fazla olur. Buna kara trafiği için yapılması gereken köprüleri de düşünürsek... ::) ::)

Bir de kanalın inşası sırasındaki trafik keşmekeşini!  :o :o

Bence çok riskli, aciliyeti olmayan bir proje!
Hocam ne metropolü proje güzergahı ıssız bir kaç köyden başka bir şey yok Mesajı Paylaş
IRK, DİN, DİL, MEZHEP ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNEMLİ OLAN BU ÜLKE İÇİN YAPTIKLARINDIR

Ya arkadaş anlamıyorum iki tarafta birbirine hakaret Edip aşağı bakmaktan başka bir halt yapmıyor hepinizi tebrik ederim Mesajı Paylaş
IRK, DİN, DİL, MEZHEP ÖNEMLİ DEĞİLDİR ÖNEMLİ OLAN BU ÜLKE İÇİN YAPTIKLARINDIR

Alıntı yapılan: Canik - 20 Eylül 2018, 21:20:32
Alıntı yapılan: Nutuk - 20 Eylül 2018, 21:03:59
Alıntı yapılan: Canik - 20 Eylül 2018, 16:32:28

Yüksekliği boğaz köprüsünden bile fazla olan  400-500 metrelik dev petrol tankerlerinin boğazdan geçmesi riskli değil yani ?Bu gemilerden birisi boğazda yanarsa  yada boğaz köprüsüne çarparsa ne olur hiç düşündünüz mü?Aciliyeti olan çok önemli bir projedir süratle yapılmalıdır zaten yap işlet devret olarak yapılacak maliyet önemli değil!

Iyi guzel de o devasa tankerleri kanaldan gecirecek bir zorunluluk var mi?  Montro antlasmasini acin okuyun, yok kucuk gemi gecer buyuk gemi gecemez diye hirbirsey yok, dogal su yollari tum ticaret gemilerine aciktir.

tankerlerin parali kanali sececegini dusunemiyorum bile, ben olsam bende gecmem beles bogazlar orada dururken, Bulgari, Romeni, Rusu enayi mi?
Hocam anlaşma o günün şartlarına göre imzalanmış yani küçük boyuttaki patlayıcı maddeler sevkiyati yapmayan
gemiler için bugün durum çok daha farklı her açıdan Abd ye rağmen güneyde Abd nin milyarlarca dolar harcayip kurdugu terör ordusunu yok ettik bunları unutmayın.

Canik kardesim, al Montro antlasmasini ac oku. Bugun internette herseye ulasilabiliyor. O gunun sartlari kucuk gemiymis bilmemne diye birsey yok. Antlasma cok acik, ticari gemiler kisitlama olmadan (tonaj filan belirtilmemis) gecer diyor.

Yani Turkiye hicbir sekilde trafigi kesintiye ugratamaz, bir degil onbes kanal yapsa Bogazlar trafige acik kalir.



Durum cok net, bunun particilikle hicbir alakasi yok: Bogazlar parasiz istedigin gibi gecersin, kanal parali.

Bir sinema dusun duvarinda buyuk bir delik var, isteyen diledigi gibi gecebiliyor ve az ilerisinde bir kapi var bilet alip giriyorsun. Sence kac kisi bilet alip kapidan girmeyi secer? Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Raptor44 - 20 Eylül 2018, 21:48:48

Hocam ne metropolü proje güzergahı ıssız bir kaç köyden başka bir şey yok

Þimdilik yok. Ne tesadüf ki şimdilik kanal da yok! İstanbul'un büyüme hızına bakarsak, kanal olana kadar ıssız bir yer zaten kalmayacak. Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Bir oturuşta çeyrek domuzu götürenler ... dolar biraz daha yukselsede Erdoğan dan kurtulsak diyenler  ... hdp 'ye oy verip vatansever  geçinenler  ... sakın ha Afrin e girmeyin diyenler ... hepsi kanal projesine karşı çıkıyorsa anlıyorum ki bu vatan için çok hayırlı bir iş olacaktır! Mesajı Paylaş

İstanbul yerine boylu boyunca Kuzey doğu Karadeniz den başlayıp, Doğu Akdeniz den çıkmalı. Çift yönlü, su akış hızlandırmada olmalı.( suyun akışıyla gemiler hızlıca geçmeli. gerekirse gemiyi sabitlemek için geminin girdiği havuz içerisindeki su dondurulmalı)

Birde hazar denizine Rusya kanal açsa ne para kazanırız iki ülkede. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: BlackHawk89 - 21 Eylül 2018, 08:34:42
İstanbul yerine boylu boyunca Kuzey doğu Karadeniz den başlayıp, Doğu Akdeniz den çıkmalı. Çift yönlü, su akış hızlandırmada olmalı.( suyun akışıyla gemiler hızlıca geçmeli. gerekirse gemiyi sabitlemek için geminin girdiği havuz içerisindeki su dondurulmalı)

Birde hazar denizine Rusya kanal açsa ne para kazanırız iki ülkede.

Indirekt Olmazsada Volga Don  kanal üzeri Hazar Denizine bir bağlantı var. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz