Yerli Güç Grubu Projeleri...

Başlatan levo, 29 Eylül 2011, 12:09:40

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: serkan1976 - 11 Ocak 2021, 20:38:03
Sayın Yaşar bunu lokomotif örneğiyle açıklamıştınız bir süre önce galiba...
Evet Sn Serkan1976.
Doğru anımsadınız. ASELSAN/Tülomsaş HSL700 lokomotifi idi Mesajı Paylaş

Turbofan motoru yapma zamani geldi Mesajı Paylaş

Altay'ın seri üretiminin eldeki yedek motorlar kullanılarak başlayacağı söyleniyor her mecrada... Bazıları 2 bazıları 5 tane prototip üretildiği söyleniyor...

Kaç tane Altay prototipi üretildi? Elde fazladan kaç MTU Altay motoru kaldı seri üretim için?

Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 12 Ocak 2021, 17:19:03
Altay'ın seri üretiminin eldeki yedek motorlar kullanılarak başlayacağı söyleniyor her mecrada... Bazıları 2 bazıları 5 tane prototip üretildiği söyleniyor...

Kaç tane Altay prototipi üretildi? Elde fazladan kaç MTU Altay motoru kaldı seri üretim için?
5 prototip var.
6 adette yedek motor Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Yasar - 12 Ocak 2021, 18:28:59
Alıntı yapılan: serkan1976 - 12 Ocak 2021, 17:19:03
Altay'ın seri üretiminin eldeki yedek motorlar kullanılarak başlayacağı söyleniyor her mecrada... Bazıları 2 bazıları 5 tane prototip üretildiği söyleniyor...

Kaç tane Altay prototipi üretildi? Elde fazladan kaç MTU Altay motoru kaldı seri üretim için?
5 prototip var.
6 adette yedek motor
,

Teşekkürler
Mesajı Paylaş

#165
Batu tank motoruna bakarsanız aşağıdaki Doosan DV27k motoruna çok benziyor. Güney Kore ile çalışılıyordu zaten. Bu lisans altı bir motorun Türkiyede yapılmış versiyonu olabilir. Bu motor Renk transmisyonla şu anda GKore tankına güç veriyor.
En azından nereden teknik yardım alındığı ortada!!
Yani tank motoru sorunu halloldu diyebiliriz.
Geriye kaldı transmisyon.

Henüz transmisyon yok görünürde. Ama bu motor çok rahat elektrodizel olarakta kullanılabilir. O zaman transmisyona gerek kalmaz. Çok daha verimli hibrit bir motor olur.



Bu da Batı motoru

Mesajı Paylaş

#166
Lisans altı işlere gireceklerini hiiiç sanmıyorum. Siyasi nedenlerden dolayı. Zaten muhalefetin yaylım ateşinde olan bir konu, bu da ek malzeme sağlar muhalefete. Altay gövdesindeki model uygulanmıştır. Ver teknik paketi, al paranı...

Bence Aselsan, o hibrit manevra lokomotifini geliştirirken bu günlere yatırım yaptı.



NOT: Þimdi fark ettim, lokomotifin ağırlığı neredeyse Altay'ın planlanan ağırlığına denk. 68 Ton. Hibrit sistemde deneyim kazanmak için doğru aracı seçmişler. Mesajı Paylaş

#167

#168
Bence şöyle olacak:

a) Hibrit sistem olacak ama HSL-700 Hibrit Manevra Lokomotifi'ndeki gibi tam olarak seri hibrit sistem olmayacak.

b) 1 İleri ve 1 geri vitesi olan basit bir mekanik transmisyon koyacaklar. Durgun halden ilk kalkış bununla sağlanacak

c) İkinci, üçüncü, dördüncü ve beşinci vs viteslere karşılık gelen hızlanmaları da elektrik motoru üzerinden verecekler.

d) Tüm sistem bilgisayar kontrollü olarak, tam otomatik olacak.

Bu tercihin nedeniyse, yangın riski oluşturan lityum bataryaları kullanmamak veya çok az kullanmak. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: merzifonlu - 12 Ocak 2021, 22:45:42
Bence şöyle olacak:

a) Hibrit sistem olacak ama HSL-700 Hibrit Manevra Lokomotifi'ndeki gibi tam olarak seri hibrit sistem olmayacak.

b) 1 İleri ve 1 geri vitesi olan basit bir mekanik transmisyon koyacaklar. Durgun halden ilk kalkış bununla sağlanacak

c) İkinci, üçüncü, dördüncü ve beşinci vs viteslere karşılık gelen hızlanmaları da elektrik motoru üzerinden verecekler.

d) Tüm sistem bilgisayar kontrollü olarak, tam otomatik olacak.

Bunun tercihin nedeniyse, yangın riski oluşturan lityum bataryaları kullanmamak veya çok az kullanmak.

Peki sen bu tankın ihracat hedeflerindeki orduların tankçı kurmaylarından birisi olsan, böyle bir tankı orduna istermisin ? Mesajı Paylaş
Savaş Var Denildiğinde Biz;



Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz