F-16 Fighting Falcon

Başlatan WOLF, 23 Mart 2009, 06:42:52

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Alıntı yapılan: paukaf - 27 Ağustos 2010, 11:04:43
Alıntı yapılan: SKYWOLF - 27 Ağustos 2010, 10:16:25
Alıntı yapılan: paukaf - 27 Ağustos 2010, 00:30:26
Biz sevdiğimize karşı kibarız.Gerisi hikaye.Bak bu acıdığınız adamlar israil ile işler çevirmeye başladılar.Acıma acınacak hale düşersin.Youtube da bir sürü yunan iti var bize küfür eden.Hala kibarmı olacağız?Ben olmam 2 tane yunan çakalı pilot gebermedi die sinir olurum ancak.Bizim kibarlığımızda bizden olan ve bizi seven-sevdiğimiz kişilere karşıdır ki bu kibarlığı yunan gavurunda dahi bulamazsınız.

Acaba? Bence Biz demeyin, ben deyin. Kendi adınıza konuşun.
Sen bizi tanıyomusun sayın skywolf?Biz demenin ne demek olduğunu biliyormusun sen?Yöneticilik sabır metanet ve anlayış ister.Tarafsızlık ister.Yoksa sen yunanlımısın?Benim anladığım kadarıyla yorumun oraya çekiyor.Kendini açık beyan et.


Ne alaka? Siz kimsiniz tanışalım o zaman? Siz kimsiniz ki sizin gibi düşünmeyenleri Yunanlı olmakla etiketliyorsunuz bilelim? Kim verdi size bu yetkiyi? Bizim kim olduğumuz belli. Bu başlıkta arkadaşlar bizim düşmanımıza nasıl davrandığımızı da açıkca anlatmış. Anlayabilene tabi.

Hatta başka bir konuda da bir güzel söz kullanmışlar. Bizim için yabancıların söyledikleri...

Alıntı yapılan: Falcon - 25 Ağustos 2010, 02:42:25
Türklerden bahsediyorum... Düşmanına saldırırken amansız bir kasırgaya,
korkunç bir denize ve insafsız bir yıldırıma benzeyen Türk; dost yanında ve
silahsız düşman karşısında bir seher yelidir, berrak bir göldür. Gönül açan
bu yeli yıldırma, göz kamaştıran bu gölü coşkun bir denize çevirmek tabiatı
da inciten bir gaflet olur.   Tasso

Ayrıca forum kurallarını bir gözden geçirirseniz iyi olur.

Alıntı yapılan:  DEFENCETURK.COM ÜYELİK SÖZLEÞMESİ VE KURALLARI - 22 Mart 2009, 00:32:22

7 - DefenceTurk sitesinde kesinlikle ırkçılığa izin verilmemektedir. Bunun dışında kişilerin dil, din, mezhep, cinsiyet, renk, köken gibi toplumsal konumları yönünden sınıflandırılması, spor fanatizmi, ahlaka aykırı, karalama, yalan, hakaret ve küfür, terör örgütleri vb oluşumlarla ilgili propaganda içeren iletilerin kullanılması kabul edilemez. Siyasi propagandaya kaymamak ve siyasi karalamalarda bulunmamak şartıyla belirli bir seviyeye kadar siyasi konularda tartışmaya izin verilmektedir.
Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

2 tane block 52 gitmiş bu iyi haber.Bir de diğer tartışma için şunu söyleyeyim düşman bizim askere işkence yapmış yakmış biz de onlara yapalım peki sen aynısını yaptığında onunla aranda ne fark kalacak. Mesajı Paylaş
Güçlü Ekonomi , Güçlü Ordu , Güçlü Türkiye

Alıntı yapılan: RekarnO - 27 Ağustos 2010, 09:00:49
İnternette yorumlardan birinde. Yunanlıların iç, dış borçlarına +60 milyon euro ekleyin yazmışlar  ;D

O kadar artmışmı ya  ;D Mesajı Paylaş

                       Düşen Yunan jetlerinin detayları


26 Ağustos 2010 tarihli haberimizde, aynı gün Türkiye saati ile 1305 sularında havada çarpışarak düşen iki adet Yunan F-16 uçağının haberini duyurmuş ve bu bağlamda kazayla gerçekleşen bu olay sonrası sıcağı sıcağına edindiğimiz bilgileri sizlerle paylaşmıştık. Son bir kaç günde konuyla ilgili olarak gelen bazı detaylı bilgiler ışığında, artık söz konusu ilk bilgilerin optimize edilmesi kaçınılmaz bir durum olmayı arz etmektedir.
Hatırlanacağı gibi toplamda 6 Yunan jetinin, 4′e/2′i şeklinde saldırı/savunma amaçlı tehlikeli manevra eğitimine havalandığı olayda, her ikisi de Block 52+ konfigürasyonlu olmak üzere, Girit Adası'ndaki 340. Mira Filosu'ya bağlı 99-1522 seri ve 522 kuyruk nolu tek koltuklu bir F-16C ile, çift koltuklu 99-1538 seri ve 604 kuyruk nolu F-16D uçak havada çarpışmışlar ve akabinde iki uçak da düşerek Ege Denizi'ne çakılmışlardı.

Olayda her iki Yunan F-16'sının toplam üç kişilik mürettebatı da fırlatma koltuğu ile atlamayı başararak denize paraşütle inmiş, fakat F-16C uçağının pilotu Plt. Yzb. Anastasios Balatsoukas'ın Girit'in güneyinde sadece cesedine ulaşılabilirken F-16D mürettebatı, ağır yaralı Plt. Yzb. İosif Anastasakis ve yaralı Plt. Tğm. Paul Blotzakis, Yunanlı balıkçılar tarafından bulunduktan sonra hastaneye kaldırılmıştı. Sonrasında ağır yaralı olan Yüzbaşı Anastasakis de dün itibariyle yoğun bakımda hayatını yitirmişti.

Yunan kaynaklarından edindiğimiz bilgilere göre, düşen söz konusu F-16 uçakları Yunanlıların Peace Xenia IV projesi kapsamında en son aldıkları ve Mart-Aralık 2009 tarihlerinde teslim edilen son model 30 adet Block 52+ uçakları değil.

Yunan kaynaklarına göre Yunanlılar hiç bir zaman Blok 52 uçağına zaten sahip olmamışlar ve bunu asla kabul etmiyorlar. İddialara göre Peace Xenia III projesi kapsamında 2002-2004 yıllarında temin edilen 40′ı tek ve 20'si çift koltuklu, tamamı gövde üstü konformal yakıt tanklı olan 60 adet F-16C/D uçağı da onlara göre Blok 52+ serisi ve bunların Blok 52 olduğunu şiddetle reddediyorlar.

Edindiğimiz bilgilere göre 2002-2004 yıllarında (Peace Xenia III) temin edilen 60 adet F-16C/D uçağı ile 2009 yılında tedarik edilen 30 adet F-16C/D uçaklarının konfigürasyon bazındaki tek detay farkı Link 16 yanında, son alınan uçakların sistem bilgisayarlarının MMC-5000 yerine 7000 modeli olmasından ibaret. Bu minik farktan dolayı son model uçaklar gayriresmi olarak zaman zaman Blok 52M şeklinde de kodlanmaktaymış.

Dolayısıyla son kazada havada çarpışan 522 ve 604 kuyruk nolu uçaklar, daha önce 2002-2004 yıllarında temin edilen ve bizim şimdiye dek genelde Blok 52 olarak nitelediğimiz fakat Blok 52+ olduğu iddia edilen uçaklardır ve Yunanlılar gerek Peace Xenia III, gerekse IV projeleri kapsamında tedarik ettikleri F-16 uçaklarına, aralarında herhangi bir önemli konfigürasyon farkı bulunmadığından dolayı her iki uçağa da Blok 52+ demekteler.

Netice itibariyle en son düşen uçaklar Blok 52+ olsalarda, her halükarda kesinkes en son geçen yıl alınan yeni uçaklardan değil.

Buna göre Yunan Hava Kuvvetleri envanterindeki F-16 uçaklarının son reel durumu 116'sı tek koltuklu F-16C ve 41′i çift koltuklu F-16D olmak üzere, geriye kalan toplamda 157 adet F-16'larının dağılımı aşağıdaki gibidir:

28/4 x F-16 C/D (Peace Xenia I / Blok 30)

31/8 x F-16 C/D (Peace Xenia II / Blok 50)

37/19 x F-16 C/D (Peace Xenia III / Blok 52+)

20/10 x F-16 C/D (Peace Xenia IV / Blok 52+)

Özge Kılınç


99-1538 seri ve 604 kuyruk nolu F-16D (Blok 52+)

99-1522 seri ve 522 kuyruk nolu F-16C (Blok 52+) 
Mesajı Paylaş

#34
Çok güzel görüntüler.Mükemmel haber.
Birde her defasında izlediğim görüntüler var ziyadesiyle memnun ediyor ve o silahı tutan komutanın elleri dert görmesin videoda bir yunanlıyı öldürüyor bizim asker
:)Bu kadarmı güzel ateş edilir eh be...(Not:Youtube videoları açmıyorsa açtırın bi şekilde)




Burda da sigarayı bırakan  yunanlının karısı göz yaşları içerisinde cenaze töreninde

http://www.youtube.com/watch?v=zIYtgJy3xvU&feature=related Mesajı Paylaş

Tayland elindeki F-16A/B (Blok 15) uçaklarından 18′ini kapsamlı bir modernizasyona tabi tutmayı planlıyor. Tayland Kraliyet Hava Kuvvetleri (RTAF) 18 adet F-16 uçağının modernizasyonu için 700 milyon dolarlık kredi kaynağına ihtiyaç duyduğunun bildirisini Tayland Parlamentosu'na resmen sundu. Konuyla ilgili olarak ABD Kongresi'nin iki yasama organından biri olan ve onayı gereken ABD Senatosu da geçtiğimiz ay resmen bilgilendirilmişti.   
Tayland Hava Kuvvetleri bünyesindeki söz konusu 18 adet F-16A/B (Blok 50) uçakları modernize edilerek Blok 50 seviyesine getirilecek ve modernizasyon Northrop Grumman'ın yeni APG-68(V)9 radarı yanında, tüm misyon bilgisayarı, yazılım, elektronik harp, sensör gibi aviyonik sistemlerinin yenilenmesini ve uçakların 2025 yılına kadar kullanımda kalmasını öngörüyor.     

RTAF'ın savaş uçağı filoları halen F-16A/B yanında, F-5E/F/T Tiger II (Tigris) ve Apha Jet (BJ-7) jetlerinden oluşuyor. Tayland üç yıl önce, 17 Ekim 2007 tarihinde tedariğine yeşil ışık yaktığı 12 adet tamamı tek koltuklu JAS-39EBS Gripen uçağından ilk altısını da önümüzdeki yıldan itibaren teslim almaya başlayacak. Böylelikle "Anka Kuşları" (Gripen) ile "Savaşan Þahinler" ilk defa aynı hava kuvvetleri bünyesinde yaklaşık 15 yıl paralel hizmette kalacaklar.

http://www.savunmasanayi.net/tayland-f-16-modernizasyonu/tayland-f-16-modernizasyonu/ Mesajı Paylaş

Bizim en düşük F-16 modelimiz block 30 Tayland block 15 lerini 50 seviyesine çıkarıyor bizim böyle bir çalışmamız var mı? Mesajı Paylaş
Güçlü Ekonomi , Güçlü Ordu , Güçlü Türkiye

Block 50 seviyesine çıkartılıcak ve block 50 alınacak 30 tane zaten Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: boxer - 18 Ekim 2010, 22:04:03
Bizim en düşük F-16 modelimiz block 30 Tayland block 15 lerini 50 seviyesine çıkarıyor bizim böyle bir çalışmamız var mı?

Ben kurulmaya calisilan paralelligi anlamadim ama CCIP denen bir olay var.. PO-III projemiz var.. THvK 211 tayyaresini Blok-50 degil, yeni yapilan PO-IV tayyarelerinin aviyonik seviyesine yani Blok-50+ seviyesine yukseltiyor..
-50 ile -50+ arasinda ne fark vardir konusunu ise anlatmayacagim.. Boxer ozellikle bu konulari hepimizden iyi bilir.. Sacmaladigimizda ensemize vurur.. Mesajı Paylaş


17 Oca, 2011 | Kategori: Kısa Kısa (Son Dakika) | info@savunmasanayi.net

- Hollanda Hükümeti, parlamentosunun tezkereyi uzatmadığı için tamamen Afganistan'dan çekilmek yerine, bu ülkede 4 adet F-16 uçağını konuşlandırmaya devam kararı aldı. Dört uçak için uçuş ve yer personeliyle birlikte 120 kişi öngörüldü. Hollanda ayrıca 2014 yılına kadar 545 personelini bu ülkenin polis ve güvenlik güçlerinin eğitiminde ve adli sisteminin geliştirilmesinde kullanacak. Hollanda 2006 yılından bu yana Afganistan'ın Uruzgan vilayetinde ortalama 2000asker bulunduruyordu fakat bir kaç ay önce aldığı bir kararla bu ülkeden muharip askerlerini çekti.
Mesajı Paylaş
Özgürlük için Pardus...


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz