Nurol Makina'nın Yeni 4x4 Aracı: ILGAZ

Başlatan AVCI, 04 Ağustos 2014, 08:05:24

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.



Nurol Makina'nın Yeni 4x4 Aracı: ILGAZ
Nurol Makina tarafından geliştirilen yeni Ilgaz 4x4 aracı kırsal ve kentsel alanlardaki harekat ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde tasarlandı.

Muhammet METİN/Savunma ve Teknoloji
Askeri birliklerin ve güvenlik güçlerinin kırsal ve kentsel alanlardaki günümüz ihtiyaçlarına cevap veren Ilgaz 4x4 aracı, her türlü hava koşulunda ve arazide dinamik, atik, modüler, çok yönlü, bakımı ve idamesi kolay bir araçtır. Ilgaz 4x4 iç güvenlik görevlerinin yanı sıra Personel Taşıyıcı Araç, Muhabere Aracı, KBRN Aracı, Silah Taşıyıcı Araç gibi uygulamalar içinde kullanılabilir.

Mobil/Taktik Performans Özellikleri
Tam otomatik şanzıman
Bedlock sistemine sahip Arazi/ 4x4 çeker tipi patlak gider lastikler. (opsiyonel olarak Finabel 20.A.5 standartlarına uygun)
İki vitesli yüksek dişli oranına sahip dişli kutusu.
Yükseklik ve açı ayarlı hidrolik direksiyon sistemi (Power Assisted Steering),
Disk fren sistemi,
ABS,

Kolay ve hızlı bakım
Operasyon sahasında personelin araca kolay ve hızlı giriş/çıkışını sağlayacak kapı konfigürasyon seçenekleri
Personelin kolay, rahat ve ergonomik intikalini sağlayacak oturma düzeni
Kolay kullanılabilir silah mazgalları
Üstün ergonomi/konfor özellikleri

Temel Araç Özellikleri
Personel
9 kişi ( 2 ön+ 7 arka )
Uzunluk
5.500 mm
Genişlik
1.800 mm
Yükseklik
2.250 mm
Karın altı yükseklik
400 mm
Aks açıklığı
2.850 mm
Muharebe ağırlığı
5.800 kg
Maksimum hız
110 km/sa
Menzil
400 km
Motor
4.7 Litre, V8 Motor
Azami güç
272 BG @ 3.600 Rpm
Azami Tork
650 @ 1.600-2.800 Rpm
Sudan geçiş
0.7 m
Meyil Tırmanma
% 60
Yan eğim
% 30
Dönüş yarıçapı
7.5 m

http://savunmaveteknoloji.blogspot.com.tr/2014/08/nurol-makinann-yeni-4x4-arac-ilgaz.html Mesajı Paylaş
  • Gösterim 10,310 
  • Yerli Kara Sistemleri ile İlgili Gelişmeler
  • 3 Yanıtlar





Rakibi ural dan oldukça çirkin gözüküyor. Mesajı Paylaş
ZOR HEMEN İMKANSIZ ZAMAN ALIR
             --------MAROON BERETS--------

Ural'ın motoru ILGAZ'a göre daha korunaklı görünüyor.Aynı zamanda her ikisinde de ön camlar tek parça , bu bence bir dezavantajdır.Ayrıca Ural'ın Shorlandlar gibi başımıza devrilme konusunda bela açacağını zannediyorum , henüz test sürüşüne giderken düz yolda yoldan çıkmıştı.Polis Özel Harekat Shorlandlardan çok şikayetçi.Çok fazla şehit verdik , Ural ile bunun devam etmemesi lazım.KİRPİlere 6x6 çözümü getirildi ancak URAL'a bir çözüm getirebileceğini sanmıyorum basitçe.Bu yüzden ILGAZ'ın yol tutuşunun da dikkate alınması gerekir.Nurol EJDER 4X4'te yaptığı gibi belki ürünü geliştirebilir. Mesajı Paylaş

Bir araci 6x6 yapmanin devrilmeyi onlemeye hicbir katkisi yoktur. En, yukseklik, agirlik merkezi... Basit fizik.

bir de Bu Ilgaz'i emniyete teklif etmeye kalkmasinlar, fena ezerler. Mesajı Paylaş
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz