İ SINIFI FIRKATEYN

Başlatan SKYWOLF, 21 Aralık 2015, 08:32:47

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

İ sınıfı gecikdikçe gecikiyor... Acaba bu gemilerde Essm yerine G-40 füzesi kullanılabilir mi?  Yetişir mi?

Tabi bir de yerli VLS lazım. Mk-41'den G-40 atma şansımız var mı? Mesajı Paylaş

Hocalarım, fuarda tübitak ın segilediği g40 gökdoğan ın büyüğü gibi geldi bana. Bu yüzden, essm, amraam ilintisi acaba gökdoğan- g 40 arasında da var mı? Bence var gibi!







Mesajı Paylaş

Bizim neden deniz, kara, hava farklı projeler mevcut anlam veremiyorum. Hisar üzerinden gercekleştirilmeliydi. Aster15/30 bütün kuvvet için üretilmiş. Hava, deniz, farketmez hepsi aynı füzeyi kullanıyor. G-40'a ne gerek var. Hisar O/U olmalıydı. Hava ve deniz orta ve yüksek irtifa olarak kullansın. Mesajı Paylaş

Sayın Battlestar açıklamıştı galiba,bu projeler farklı farklı kurumlarca yürütülüyor. Sage,roketsan,aselsan vb.
Yani gökdoğan'ı yapan sage gökdoğan üzerinden G-40' ı ; roketsan hisar A üzerinden farklı istifalar için Hisar O vb geliştiriyor...
En azından ben böyle anladım...

Aynı füze alt yapısı üzerinden booster eklenerek (kalkış veya seyir booster'ı , yakıt haznesinin büyütülmesi,arayıcı başlıkta yenilik vb) farklı platformlar ve ihtiyaçlar için farklı füzeler üretiliyor

Mesela 60 km.menzilli bir A-A füzesi yerden havaya konfigürasyonu için kullanılırsa ancak 20 km menzil yano Orta irtifa füze elde edilebiliyor ancak... Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Mermi - 06 Mayıs 2020, 18:04:27
Bizim neden deniz, kara, hava farklı projeler mevcut anlam veremiyorum. Hisar üzerinden gercekleştirilmeliydi. Aster15/30 bütün kuvvet için üretilmiş. Hava, deniz, farketmez hepsi aynı füzeyi kullanıyor. G-40'a ne gerek var. Hisar O/U olmalıydı. Hava ve deniz orta ve yüksek irtifa olarak kullansın.

Bunun ana nedeni tüm kuvvetlerin farklı isterleri olması ve bu alanda roketsan ve sagenin ortak ve kendilerine ait projelerin olması. Mesajı Paylaş
Savaş Var Denildiğinde Biz;


Birde şu husus var arkadaşlar, belli silah sistemlerinde ülkeler imkanlar ölçüsünde en az 2 tedarikçi ile çalışmayı uygun görüyorlar. Bunun tabi teknolojik, kabiliyet, çeşitlilik, yedekleme v.s gibi nedenleri var.

Ayrıca tabi kuvvet bazında  kullanıcıların da ayrışan istekleri ve onların farklı çalışma ortamlarıda farklı ihtiyaçlar ortaya çıkarıyor. Tedarikçilerde bu ihtiyaçları zamanında karşılamak adına aynı zaman diliminde farklı tedarikçilerle çalışarak zamandan kazanıyorlar. Mesajı Paylaş

Bir de karacılar hss, koca tırın üstünde olsa da razı olabilirken denizciler küçücük vls tüplerine sığmasını isterler... Yer meselesi,yükseklik meselesi vb... Mesajı Paylaş

Alıntı Yap
Türkiye,"İstif" sınıfı gemide kullanılmak üzere sipariş ettiği ABD/Lockeed Martin üretimi MK-41 VLS sisteminin kontratı bugün imzalanarak yürürlüğe girdi.Yaklaşık 43 milyon USD'lik kontratın %3'lük kısmı Türkiye'ye ait.
https://mobile.twitter.com/Levntakyldz/status/1259982206753222656
https://mobile.twitter.com/mavivatannet/status/1260118877368995841
https://www.savunmasanayist.com/istif-sinifi-firkateyn-icin-mk41-vls-sozlesmesi/
Mesajı Paylaş
]

Þu yapıyı yapmak zor mu? Birkaç profil, ısı ve basınca dayanıklı birkaç malzeme, döküm kapaklar vs... Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

#209
Alıntı yapılan: BATTLESTAR - 06 Mayıs 2020, 19:15:58
Alıntı yapılan: Mermi - 06 Mayıs 2020, 18:04:27
Bizim neden deniz, kara, hava farklı projeler mevcut anlam veremiyorum. Hisar üzerinden gercekleştirilmeliydi. Aster15/30 bütün kuvvet için üretilmiş. Hava, deniz, farketmez hepsi aynı füzeyi kullanıyor. G-40'a ne gerek var. Hisar O/U olmalıydı. Hava ve deniz orta ve yüksek irtifa olarak kullansın.

Bunun ana nedeni tüm kuvvetlerin farklı isterleri olması ve bu alanda roketsan ve sagenin ortak ve kendilerine ait projelerin olması.

Bunun nedeni bal gibi de öngörüsüzlüktür. Denizciler ve havacıların akıllarında dışarı ile yapılacak ortak üretimlere dahil olmak (veya satın alma) vardı.

Ortaklıklar yan yattı çamura battı olunca, karacıların "gariban" Hisar'ı, bilhassa havacıların ellerinde kalan tek seçenekleri oldu.

Bu işe baştan ortak olsalardı, Hisar projesi çok daha önce biterdi ve özellikle Suriye'de elimiz çok daha güçlü olurdu. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz