Sn Putty,
Sizin görüşünüzde olan subaylar olduğundan zaten EV bazlı motorlar savunma ekipmanlarında kullanılmıyor. Devamlı gelişmeye ve yeniliğe karşı bir direnç var. Bu yalnız bizde değil ABD’de de aynı.
Hibrit demek birden fazla sistemin birlikte çalışması demek.
Burada da patlarlı motor jeneratör olarak bataryaları şarj ediyor. Elektrik motorunu da bataryalar sürüyor.
Bizim geliştirmekte zorluk çektiğimiz ve de geliştirebilsek dahi, hiç bir zaman bir MTU kalitesinde olamayacak dizel motorlarla debeleneceğimize, teknolojisini geliştirebildiğimiz elektrikli motor tahrik sistemi kullanarak, bu tahrik paketinin en hassas mühendislik isteyen transmisyon kademesinden kurtuluyoruz. Ani kalkışlarda çok yüksek strese giren ve en çok arızayı veren dişli kutusundan kurtulmuş oluyoruz.
Sn Battlestar,
Bu alet tank gibi devamlı çalışmıyor. Belli bir pozisyonda dururken bataryaları şarj olabiliyor. Hızlı şarj olarak ta fişe takıp 4 saatte şarj edebiliyorsunuz. Aletin harp sırasında tahriksiz kalması diye bir konu yok. Öyle olsa, zaten olaya Sn Putty gibi kötümser açıdan bakan subaylara bu aleti önerir mi MKE?
Bu aletin elektrik sistemi 2P2S . Yani: 2 x primer, 2 x sekonder çalışma prensibinde transformatör kullanıyor. Bataryaları da Li Ion .
Quote:
The term "2P2S" in the context of transformers typically refers to a configuration known as "Two Primary Two Secondary." This is a design used in electrical transformers, which are devices that transfer electrical energy between two or more circuits through electromagnetic induction.
Unquote.