F-35 Müşterek Taarruz Uçağı Projesi

Başlatan Felix, 22 Mart 2009, 00:38:42

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

F-35 LERİN İPTALİ DURUMUNDA ALTERNATİF ALINABİLECEK UÇAKLAR!

Gripen NG
15 (17.6%)
EF-2000 Tranche3
39 (45.9%)
Rafale
11 (12.9%)
SU-35
12 (14.1%)
MİG-35
4 (4.7%)
SU-57
20 (23.5%)
JF-17 Block3
9 (10.6%)
FC-31
10 (11.8%)

Toplam Oy Verenler: 85

Sayın hocam. F-35 gelmiyorsa tüm paramızı Mmu'ya aktaralım . Mesajı Paylaş

Buna itiraz eden kim?

F-35 gelsede gelmese MMU projesi kesinlikle devam etmelidir-
Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Tigerfish - 21 Temmuz 2020, 19:23:28
Alıntı yapılan: serkan1976 - 21 Temmuz 2020, 17:19:08
Bırakın İsraille , Abd ile uğraşmayı .

Oynuyoruz 3.ligde ; didişiyoruz Þampiyonlar ligiyle 😎😎😎😎
İsteseler um ufak ederler bizi...F-35 üzerinden mi uğraşacak bizimle koca İsrail-ABD

Doları 2 tık artırsa ABD , bizim takım nakavt...



"Öldük ve Bittikciler  sizi buraya alalim. Sayin Guantanamo yolcularimiz lütfen siranizi bozmayin."

"Tesekkürler ve hayirli yolculuklar."

Guantanamo biletimi alayim. Mucahitlerle beraber olmak zindiklara kafirlere katlanmaktan iyidir! Mesajı Paylaş
''Başarının sırrı amaca sadakattir.''

Alıntı yapılan: Tigerfish - 21 Temmuz 2020, 19:43:06
Buna itiraz eden kim?

F-35 gelsede gelmese MMU projesi kesinlikle devam etmelidir-

Gelmemesi MMU'yu hızlandırdı diye düşünüyorum Mesajı Paylaş

Bende öldük bittikciyim heralde hava kuvvetlerinde açığımız olduğunu kabul etmeyip bişeyler yapmadan kuru lafla havanda su dövmek daha kötü bence Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 21 Temmuz 2020, 22:13:02
Alıntı yapılan: Tigerfish - 21 Temmuz 2020, 19:43:06
Buna itiraz eden kim?

F-35 gelsede gelmese MMU projesi kesinlikle devam etmelidir-

Gelmemesi MMU'yu hızlandırdı diye düşünüyorum
altayda hızlanmıştı hatta o kadar hızlandı ki tankı seri üretim fabrikasına sokamadık hala gidiyor son sürat... Mesajı Paylaş

Gökkurt hocam, aesa radarların sinyal yoğunluğu, gücü fazla ve sürekli  olduğundan, rcs düşük kalsada tespit menzili eski radarlara göre daha uzun oluyor. Tabi  birde buna enson yarı iletken devre elemanlarıındaki - gan transistörler- gelişmeler nedeniyle radar sinyali frekans yükselmesini de eklersek, hava araçları fark edilme mesafeleri bi tık daha uzadı.

F30 a beş lerin İranda ki son eylemlerinden bahsediyorsanız eğer, orada ki olay bence f 35 in değil elektronik harbin başarısı idi ki bu tam bir başarı da değil diye yazıyordu bazı sitelerde. Abd ve israil f 16 ve f15 uçakları ile bu sızmaları zaten eskiden de yapıyorlardı.

Suriye de rusların sistemlerine karşı  elektronik harp iş yapmayınca f 35 e elektronik harp kabiliyeti düşük, hava uçak gücü olmayan İran da reklam filmini çektiler bence.

Zaten, İran olayından sonra israil f35 lerine yeni elektronik harp kabiliyeti diye haberler boşuna çıkmadı.

Kim ne derse desin, ben iddia ediyorum, f 35 aynı halefi f 16 gibi abd nin katırı. Bu yüzden müttefiklerine veriyor. Kendi ve israil ise bilinmeyen ek donanımlarla kullanıyor uçağı. En son bizim f 35 lerin yükseltilip alınması olayını anımsayın. Mesajı Paylaş

Radar frekansı yüksek mi? Yoksa tam tersi mi? Genişliği fazla ve sürekli değişen frekans ile çalıştıkları için tespit edilmeleri zor olan radarlar AESA radarlar değil mi? Mesajı Paylaş
ADALETİN OLMADIĞI YERDE NE SAYGI KALIR, NE DE DÜZEN! ADALETİN OLMADIĞI YER YIKILMAYA MAHKUMDUR! DÜRÜSTLÜK BENİM KARAKTERİMDİR! BEN ŞEREFİM İÇİN YAŞAR, ŞEREFİM İÇİN ÖLÜRÜM. MUHTAÇ OLDUĞUM KUDRET DAMARLARIMDAKİ ASİL KANDA MEVCUTTUR.
SKYWOLF...DefenceTurk.com

Radarın Aesa olması F35 in görünmezliğine etkisi yok ki. Diğer uçaklar gibi radarını kapatabiliyor doğal olarak. Zaten stealth karakteristik için herseyi kapatıyor ve dışarıyla bağlantısı kalmıyor. Bunu bilmeyen yoktur galiba. Mesajı Paylaş

#2869
Doğrudur gökkurt hocam, bant aralıkları genişledi, frekans değişim sıklığı arttı. Ben karşı taraf yer ve uçak radarlarından bahsetmiştim. GaN elemanlar sayesinde yer ve uçak radarlarının sinyal çıkış güç ve frekansı  yükseldi. Bu da radar sinyallerinin uçak şekil ve ram boya ile yansıma yönünün değişmesini zorlaştıran bir etken.

Örneğin; daha küçük ebatta GHZ frekans bandında çalışabilen radarlar yapılabilir oldu.

Tek bir modülde 400km öteye sinyal ulaştırabilen radarlar yapıldı.

Boyut avantajı sayesinde, dönen antenli radarlar yerine 4 tarafa bakan 4 yüzeyli yer radarları yapıldı ki bu da sinyal yoğunluğu ve sürekliliğini çok artırdı.

Aynı radar aynı anda, hem arama hem hacim hem atış kontrol radarı gibi özellikleri bir arada yapabilir oldu.

Radarlar irtifa, menzil v.s hesaplaması için, s, l gibi bantları aynı anda çalıştırır oldu.

Eski magnetron vericili  hareketli antenli radarlar ile yeni aesa radarlar arasında etkinlik çok büyük farklar var. Bu da f 35 gibi tayyarelerin planlandıkları zaman ki görünürlülük beklentilerinin kaybolmasına sebep oldu.

Beklenmedik şekilde, aesa teknolojisi hızla yayıldı ve bu gün İran bile aesa yer ve hava radarı yapıyor ve alabiliyor. Bu da f35 in görünülürlük ve elektronik harp kabiliyetini sınırlıyor.

Hatırlayın, en son suriye de rus karşı elektronik harp (e/h) sistemleri olan bölgelerde iş yapamadı uçak. Ruslar radar ve e/h sistemlerini kapattıkları yerlerde söylendiğine göre 40-50km lerden fark edildi. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz