BMC KİRPİ Mayına Dayanıklı Personel Taşıyıcı

Başlatan Alpars, 12 Mart 2021, 00:51:10

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Bu aralar Kirpi kazaları sık olmaya başladı bu araçlarda denge sorunumu varki? Bunu kuvvetin ve BMC'nin araştırması lazım. Mesajı Paylaş

Su kirpiler ile kacinci kaza bu gundemden hic dusmuyor. Burada Kirpiyi kotulemek icin soylemiyorum ancak belli ki aracin yuksek olmasi sebebi ile belirli bir suraat sonrasi kontrolden surekli cikiyor. Artik aracin yapisal sorunumu ,lastiklerimi, yoksa soforlerin araci kullanmasindan kaynakli mi bilemem ancak bir veya birkac problem mevcut ve bu sorunun uzerine gidilmesi gerek diye dusunuyorum. Mesajı Paylaş

Mayın tehlikesine karşı yükseltilmiş yani ağırlık merkezi mecburi olarak yukarıda. Keskin hareketlere gelmez. Limitlerini iyi bilinerek kullanılmalı Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 22 Kasım 2021, 20:59:44
Mayın tehlikesine karşı yükseltilmiş yani ağırlık merkezi mecburi olarak yukarıda. Keskin hareketlere gelmez. Limitlerini iyi bilinerek kullanılmalı
Kesinlikle. Ayrıca keskin hareketlere ek, araç hızlanınca savrulma sebebiyle en küçük yön değiştirme keskin harekete dönüşüyor. Askeri araç kullanan sürücüleri acaba çokça dağlık arazi eğitimi azcık da düz yol/ asfalt eğitimi mi veriliyor ki de sürekli düz yolda kazalar meydana geliyor?
Yine  konu dönüp  dolaşıp eğitime geliyor. Mesajı Paylaş

https://mobile.twitter.com/myalcintas/status/1476423305469046784

Aracın tasarımında değişiklikler var gibi. Çözünürlük çok yüksel değil ama araçta sanki biraz daha iri hale gelmiş. Mesajı Paylaş

#15
Selamlar,
2021 itibari ile üretilen Kirpi araçlarında, aks aralığında 22cm ve genişlikte 46cm revizyon yapıldı. Süspansiyon açıları 2'li olarak güncellendi.
Diğer araç ürünlerinde de bazı dizayn ve mekanik/elektronik güncellemeler yapılıyor. BMC satıştan sonra hibrit transmisyon ve yeni ürünler konusuna eğilmiş durumda.. Elektrikli otobüs (ki bu yıl 50 adet teslimi bir belediyeye yapıldı.), Çekici (Tır) yeni dizayn ürünleri bu yıl gelecek..
Azra 530-550 hp motor+transmisyon kabul testleri bitmek üzere, Utku 1100hp+transmisyon yıl sonu seri üretim hedeflenmekte, Batu 1570hp+transmisyon paketi birlikte testleri devam etmekte..

Satışla birlikte, Bmc atılıma geçmiş durumda diyebiliriz.
Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: DoganTuran - 15 Ocak 2022, 12:33:59
Selamlar,
2021 itibari ile üretilen Kirpi araçlarında, aks aralığında 22cm ve genişlikte 46cm revizyon yapıldı. Süspansiyon açıları 2'li olarak güncellendi.
Diğer araç ürünlerinde de bazı dizayn ve mekanik/elektronik güncellemeler yapılıyor. BMC satıştan sonra hibrit transmisyon ve yeni ürünler konusuna eğilmiş durumda.. Elektrikli otobüs (ki bu yıl 50 adet teslimi bir belediyeye yapıldı.), Çekici (Tır) yeni dizayn ürünleri bu yıl gelecek..
Azra 530-550 hp motor+transmisyon kabul testleri bitmek üzere, Utku 1100hp+transmisyon yıl sonu seri üretim hedeflenmekte, Batu 1570hp+transmisyon paketi birlikte testleri devam etmekte..

Satışla birlikte, Bmc atılıma geçmiş durumda diyebiliriz.

Maaşallah Doğan üstadım.Ben dört gözle BATU+Transmisyon paketini bekliyorum. Mesajı Paylaş

Utku üretime bu kadar yakınsa,  motor projelerinde işler iyi gidiyor demektir.
tank motorunda kaç prototip üretildi acaba?
Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: korsan - 15 Ocak 2022, 13:31:54
Utku üretime bu kadar yakınsa,  motor projelerinde işler iyi gidiyor demektir.
tank motorunda kaç prototip üretildi acaba?

Selamlar,
Fırtına2 üretim/modernizasyon için Utku önemli, tabi bu hacimli güç grubu için çok iyi bir tecrübe seviyesi.
Asıl hedef başından beri Batu idi, diğerleri ona giden yolların seviye taşlarını oluşturdu diyebiliriz.
Batu 2 prototip idi ancak bu salt motor ateşlemedeki sayı. Transmisyonla test edilene kadar illaki revize olmuştur ki bundan sonrada olacaktır.. Mesajı Paylaş

"Batu 2 prototip idi ancak bu salt motor ateşlemedeki sayı. Transmisyonla test edilene kadar illaki revize olmuştur ki bundan sonrada olacaktır.."

teşekkür ederim,  güzel havadisler bunlar.
Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz