Anka3

Başlatan tumucin, 28 Mart 2023, 17:10:36

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#160
Alıntı yapılan: Denizci16 - 13 Ocak 2025, 13:38:45Eeee artık ABD F35 konusunda biraz esneme yapabilir

Çok güzel bir gelişme....
TF6000 gelinceye kadar, ancak test uçuşlarına devam ederiz.
Motor Sich'in motor üretebilecek durumu olmasa gerek.
Motor olmadan da, Anka-3 Prototip ve test aşamasından öteye geçemez.

Kızılelma'da da epeydir hareket yok.

Bu platformlar motor bekliyorlar. TEİ'nin elini çabuk tutması gerek. Daha bunların çift motorlu versiyonları inşa edilecek. Çift motorlu KE ve Anka-3 ile KAAN ve F16'ların bir çok görevi devir alınabilir. Hatta Hürjet ile yönetilen bu 2 UCAV ile bölgemizde, havada üstünlük sağlamış oluruz.

İngilizlerle aramız iyiyken lisans altı Adour motorunu üretmeyi düşünmek lazım belki de! Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: Yasar - 13 Ocak 2025, 14:30:14İngilizlerle aramız iyiyken lisans altı Adour motorunu üretmeyi düşünmek lazım belki de!

Eurojet EJ-200 üretelim, eğer o kadar dost canlısı iseler!  ;D O motor tam hakkını verir bak bu aletlerin.  ;D Mesajı Paylaş

#162
Alıntı yapılan: Merzifonlu - 13 Ocak 2025, 14:41:19
Alıntı yapılan: Yasar - 13 Ocak 2025, 14:30:14İngilizlerle aramız iyiyken lisans altı Adour motorunu üretmeyi düşünmek lazım belki de!

Eurojet EJ-200 üretelim, eğer o kadar dost canlısı iseler!  ;D O motor tam hakkını verir bak bu aletlerin.  ;D
En yakışanı o olur da; uçakların yapısallarını bayağı bir değiştirmek gerekir.
Adour motoru tam yerine oturacak motor; hem güç hem de ebat olarak.
EJ200, uçakları Hürjet'in de ötesine taşır. Kuru itkisi neredeyse 14000lbf ! Mesajı Paylaş

Baykar lisans altı, üstü, çalma, çırpma bir şekilde motoru üretecek, hepiniz göreceksiniz. Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: HKY - 13 Ocak 2025, 16:01:11Baykar lisans altı, üstü, çalma, çırpma bir şekilde motoru üretecek, hepiniz göreceksiniz.

İnşallah.  ;D  ;D
Mesajı Paylaş

#165
1-Anka-3 içine SOM  girebiliyor mu?

2-TF-6000 motoru ANKA-3'e her ne kadar supersonic bir hava aracı olmasa da stealth özelliği gerçekten sağlayabilir mi? 5.nesil motor gerekmez mi? Mesajı Paylaş

Alıntı yapılan: serkan1976 - 13 Ocak 2025, 16:39:155.nesil motor gerekmez mi?

Bundan kasıt nedir? Detaylı bir izah bekliyorum. Mesajı Paylaş


#168
Alıntı yapılan: Merzifonlu - 13 Ocak 2025, 17:07:22
Alıntı yapılan: serkan1976 - 13 Ocak 2025, 16:39:155.nesil motor gerekmez mi?

Bundan kasıt nedir? Detaylı bir izah bekliyorum.

Isıl izi daha düşük bir motor anlamında..Kızılötesi sensörler tarafından tespitinin zorlaştırılması. Mesajı Paylaş

#169
Alıntı yapılan: serkan1976 - 13 Ocak 2025, 17:14:49Isıl izi daha düşük bir motor anlamında..Kızılötesi sensörler tarafından tespitinin zorlaştırılması.

Peki 5. Nesil motorlar bunu nasıl yapıyormuş? Yani GE F110 neden öyle bir motor değil? Isıl iz bırakma anlamında, P&W F119'un becerip de GE F110'un beceremediği nedir?

------------------------------------------------------------------------------

Her neyse, yüksek ısıl iz vermemekse maksadımız, TF-6000 bunu pekala becerir. Çünkü ard yakıcısı yok ve motor da oldukça küçük. Ayrıca Anka-3'ün nozul tasarımı da elden geçer kesin. Böyle bırakmazlar. Mesajı Paylaş


Paylaş whatsappPaylaş facebookPaylaş linkedinPaylaş twitterPaylaş myspacePaylaş redditPaylaş diggPaylaş stumblePaylaş technoratiPaylaş delicious
İçerik sağlayıcı paylaşım sitesi olarak hizmet veren Replikacep.com sitemizde 5651 sayılı kanunun 8. maddesine ve T.C.Knın 125. maddesine göre tüm üyelerimiz yaptıkları paylaşımlardan kendileri sorumludur.Replikacep.com hakkında yapılacak tüm hukuksal şikayetleri İletişim sayfamızdan bize bildirdikten en geç 3 (üç) iş günü içerisinde ilgili kanunlar ve yönetmelikler çerçevesinde tarafımızca incelenerek gereken işlemler yapılacak ve site yöneticilerimiz tarafından bilgi verilecektir.
Footer menü
Hakkımızda
Bize Ulaşın
Biz Kimiz
Hizmetlerimiz